Rara, waar is dit?
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Rara, waar is dit?
Taipei
Het gebouw rechts moet volgens mij toch de Taipei 101 zijn, dat zou betekenen dat ik hier vlakbij moet zijn geweest, zonder het te hebben gezien.
Het gebouw rechts moet volgens mij toch de Taipei 101 zijn, dat zou betekenen dat ik hier vlakbij moet zijn geweest, zonder het te hebben gezien.
Berlijn?
-
- Reiziger
- Contacteer:
Ik ben er zeker van dat Wizard of Oss het dit keer goed heeft... De afbeelding op de foto is de zogeheten "Love Sculpture" van Robert Indiana.
Wizard heeft het goed! Het is inderdaad voor, of naast - hoe je het ook wilt bekijken, de Taipei 101 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik gok dat het vanuit mijn perspectief dan achter de Taipei 101 wasReismeis schreef:Het is inderdaad voor, of naast - hoe je het ook wilt bekijken, de Taipei 101

Had iemand zo wellicht al een andere foto? Anders moeten jullie even geduld hebben...
Dat mag ook ja
Toevallig kreeg ik vandaag een kaartje uit Taipei, met daarop de Chiang Kai-Shek memorial hall.
Enne, we hebben wel even geduld hoor!

Enne, we hebben wel even geduld hoor!
Een nieuwe foto. Het is een lastige, want je moet er denk ik geweest zijn om het te herkennen. In welk land ligt deze treinbrug?
- Bijlagen
-
- PICT0000.JPG (296.78 KiB) 465 keer bekeken
Ik kan je gokje begrijpen, maar dit is toch echt een foto van een van mijn eerdere reizen. Colombia is dus fout.Reismeis schreef:Colombia?
Spanje?
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Nee is ook niet goed. Jullie zitten allebei ver weg van het bewuste land.LaosFan schreef:Spanje?
Dan gok ik wat buiten Thailand ook bij me op kwam de eerste keer: Australië.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Dan gok ik op Nieuw Zeeland. Superleuk bruggetje trouwens, lijkt me erg leuk om daar eens met een trein overheen te rijden!
Nee beide niet goed. Maar je komt in de goede richtingLaosFan schreef:Dan gok ik wat buiten Thailand ook bij me op kwam de eerste keer: Australië.
Is niet goed. Idd een leuke brug om met de trein over heen te gaan. Wat je niet ziet is dat het in een heel diep ravijn staat. De mensen die naar het dorp verderop gaan, doen deze trip met de trein omdat je dan over het ........ Viaduct gaat. Want het staat bekend als een van gevaarlijkste treinviaducten van de wereld.Reismeis schreef:Dan gok ik op Nieuw Zeeland. Superleuk bruggetje trouwens, lijkt me erg leuk om daar eens met een trein overheen te rijden!