Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Jenny
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Jenny »

Ik heb ze niet gezien. Ik heb een poging gedaan in Mozambique, maar toen waren ze niet thuis.

Twijfel nu of ik even naar ben zou gaan of niet. Ja, het is pas 3 uur 's middags. Ik heb echter echt moeite mijn ogen open te houden.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Volgende keer een kopje thee met een pak koekjes meenemen. Ik heb gehoord dat ze daar voor thuisblijven ; )

Ik heb twee keer gehad dat een andere groep op dezelfde duiklocatie ze wel zag had en mijn groep niet.
Verkeerde kant van de rots... Dan baal je (ik) ook wel een beetje.
Maar zo is de natuur en er is altijd een "next time"... Jouw moment komt ook nog wel.
Vervroegd pensioen misschien?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik hou van mijn werk, maar ik vraag me af of ik dat tot mijn 67ste (of langer) blijf doen? ik zet daar vraagtekens bij...

geen idee nog wat ik anders zou willen. beetje klooien aan een universiteit of Hogeschool en lesmethodes ontwerpen lijkt me misschien wel wat.

weet jij nu al of en wanneer je naar Indonesie gaat? of zullen we haaien gaan zoeken in de Filipijnen?
Travelator
Reisexpert

Jenny schreef:ik hou van mijn werk, maar ik vraag me af of ik dat tot mijn 67ste (of langer) blijf doen? ik zet daar vraagtekens bij...

geen idee nog wat ik anders zou willen. beetje klooien aan een universiteit of Hogeschool en lesmethodes ontwerpen lijkt me misschien wel wat.
De tijd zal het leren... Hoef je nu toch nog niet te beslissen?
Jenny schreef: weet jij nu al of en wanneer je naar Indonesie gaat? of zullen we haaien gaan zoeken in de Filipijnen?
Haha, ik weet nog niks... Ik leef nu heel erg van dag tot dag. Ga over twee weken lekker drie weken in Maleisië (Perhentians e.o.) hangen en duiken met een vriendin (da's al een boel planning voor mijn doen) en wat ik daarna ga doen, weet ik nog niet.
Maar ik ben op zich flexibel en een goedkoop vluchtje is zo genomen, mits eventuele visa het toelaten.
Dus misschien kom ik jou wel een kopje thee met een pak koekjes brengen : )
Komt tijd...

Nu lekker slapen jij?

menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Vervroegd pensioen? Wat is dat? ;) Volgens mij word dat erg lastig of je moet goed zijn in beleggen/rentenieren of zo goed verdienen dat dat kan :) (of zo zuinig leven dat je voldoende spaart).

Jenny, ik zie mezelf ook niet op mijn 67ste doen wat ik nu doe... maar ja weet ook niet zo goed wat anders. Zie soms wel leuke functies maar ja of ik opm'n 67ste het tempo nog zou kunnen bijbenen, maak ik me wel beetje zorgen om... Soms heb ik wel spijt dat ik al vroeg ben begonnen met werken, aande andere kant heb ik nu een vaste baan en dat in een tijd waar banen niet voor het oprapen liggen :)

Verder ben ik blij :) Heb net Britse postzegels weten te regelen dus kan de aanvraag voor de keyceremonie tower of london deze maand op de bus doen hoop ik.......ff wachten tot ik ze ook echt heb ontvangen :)

Morgen naar Den Bosch - Graafschap!! Zondag spelen ze in Doetinchem maar dan kan ik niet (bovendien is Den Bosch toch stukje dichterbij). Heb er zin in! Alleen diegene die ik ken, zal waarschijnlijk na 20 mei ook weer clubloos zijn.......hoop echt dat het stiekem nog mee gaat vallen!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Mwah, besloten dat ik niet ga slapen. Het is middag!

Ik ga een beetje opruimen, duikflessen vullen en dan toetsen nakijken. De thee is er al, maar dan zonder koekjes maar mét aardbeien.

Grappig dat je begint over 'te vroeg gaan werken'. Ik wilde op mijn 21ste ook niet meteen het onderwijs in omdat ik dat te snel vond. Qua levenservaring ben ik blij dat ik dat gedaan heb, en mijn jaren onderzoek zijn me prima bevallen. Het is wel vervelend dat ik nu op mijn 34ste opnieuw een master moet doen, en ook dat ik nog steeds geen zekerheid heb qua werk enzo. Maar als ik jou zo hoor dan voel ik me toch beter *O*

(Deze post is slecht geformuleerd, kom ff niet uit mijn woorden.)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Haha jenny,ik vergeef het je omdat je moe bent ;)
Ik voel me niet slecht ofzo hoor maar sinds de pensioenleeftijd zo fors omhooggaat, slaat soms de twijfel toe.Maar ik moet eigenlijk gewoon niet zo zeuren :) Zit beetje in een zeurmodus de laatste weken haah, moet ik ff vanaf :P

Heb nu wel al mooi relevante werkervaring en dat is alleen maar een pre als de arbeidsmarkt weer in beweging komt... :)
Travelator
Reisexpert

Thee met koekjes voor menasiiiiiiiiiiiiiiiiiil !!!!!
c_/

menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Mjam mjam.
Koekje laat ik even staan ;) Afgelopen dagen genoten van nougat...
En vanavond hopelijk bootcampen :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik ben rababar aan het maken!
Travelator
Reisexpert

Menasil, goed bezig. Geen reden tot klagen, zo te horen ; )

Jenny, ik ben er over een uurtje of 13!!! :9
Stuur me even het adres ; )

Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Drukke dag gehad, ik geloof het wel voor vandaag! Geniet van alle thee, koekjes, rabarber en andere lekkernijen :)
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

ik heb vandaag weer wat dozen verhuisd en heeeeel veeeel kleren aangepast en weggedaan.. mams heeft een hele modeshow gehad.. zit nu nog even op mijn cs'er te wachten en ben redelijk gesloopt dus vanavond maar lekker rustig avondje en dan morgen weer aan de studie!

kopjes thee zijn er hier ook genoeg in gegaan! gelukkig heb ik nog steeds eten over van zondag dus warm het zo nog maar even op!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

walvishaaien! Gaaf!!!! Heb ze in mozambique gezien maar zou ze graag nog eens zien!

Koekjes bij de thee klinkt ook aantrekkelijk. Zit nog steeds aan het vloeibare voer :(

bedrijfsuitje is vandaag bekend gemaakt. We gaan naar BERLIJN!
Hoe cool is dat???? Ben er nog nooit geweest dus ik heb er zin in.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik heb vandaag mijn briefing van mijn Ardennenreis gehad.

geen drugs, geen (overmatig) alcohol, geen (overmatig) energydrank, niet bbq, geen wapens, geen vuurwerk, geen herrie... en nog wat van die dingen. HELLUP! (begrijp me goed, ik ben er voorstander van dat 16-jarigen dit niet mogen. maar dat het allemaal gespecificeerd moet worden omdat ze het anders toch proberen?)
Plaats reactie