Ik ben al een tijdje aan het rondkijken op het internet naar vacatures om Engelse les te geven. Hoewel ik er wel een aantal heb gevonden, wordt hier meestal een TEFL diploma voor gevraagd (die ik NOG niet heb) en vaak is het alleen vrijwillig of alleen voor Native Speakers. Ook moet je vaak ervaring in lesgeven hebben. Ik ben goed in Engels en zou denk ik goed Engelse les kunnen geven, maar geen ervaring of diploma.
Mijn vraag is dan ook: is er iemand die een leuke organisatie weet waar je Engelse les kunt geven, waarvan je ook weet dat het een betrouwbare organisatie is? Hiermee bedoel ik geen organisaties die jij nog moet betalen om opzoek te gaan naar mogelijk werk, maar echt specifieke scholen of training instituten, waar je zo aan het werk kunt. Azie heeft mijn voorkeur, maar kan ook Zuid-Amerika of wellicht in Europa als mensen daar behoefte hebben aan Engelse lessen.
Dus heb je al eens Engelse les gegeven in het buitenland, heb je goede ervaringen er aan over gehouden en weet je een leuk adresje? laat het mij alsjeblieft weten, je zou me goed op weg kunnen helpen