Thailand december
-
Thailand december
Ik ga vanaf 2de week december 2008 5 weken naar thailand en heb tot nu toe alleen de tickets.
Was eigenlijk van plan om daar gewoon alles te doen anders zit je weer vast aan die dagen dat je iets geboekt hebt.
Nu hoor ik alleen diverse mensen zeggen dat et toch beter is om van te voren dingen te boeken ivm drukte die maand, is dat echt nodig?
Snap wel dat er rond kerst enzo druk is/kan zijn, maar lijkt me onwaarschijnlijk dat alles vol zit.
Word waarschijnlijk iets van : Bangkok-Kancharubi-Ayutthaya-Khao Yai NP-Chiang Mai-vliegen naar Phuket en dan in het zuiden wat eilandjes pakken, Phi Phi, Koh Lipe, Khoa Tao, Koh Pangan (Full Moon Party). FF kijken nog.
Wil ook gaan duiken.
Mensen nog tips,ideeen?
Thnx
Was eigenlijk van plan om daar gewoon alles te doen anders zit je weer vast aan die dagen dat je iets geboekt hebt.
Nu hoor ik alleen diverse mensen zeggen dat et toch beter is om van te voren dingen te boeken ivm drukte die maand, is dat echt nodig?
Snap wel dat er rond kerst enzo druk is/kan zijn, maar lijkt me onwaarschijnlijk dat alles vol zit.
Word waarschijnlijk iets van : Bangkok-Kancharubi-Ayutthaya-Khao Yai NP-Chiang Mai-vliegen naar Phuket en dan in het zuiden wat eilandjes pakken, Phi Phi, Koh Lipe, Khoa Tao, Koh Pangan (Full Moon Party). FF kijken nog.
Wil ook gaan duiken.
Mensen nog tips,ideeen?
Thnx
Re: Thailand december
Maak je geen zorgen ivm de drukte.
Vier van de vijf keer dat ik in Thailand was, was tijdens de eindejaarsdagen. Nooit iets geboekt, nooit onder de sterren moeten slapen
Tours moet je helemaal niet boeken, aangezien je quasi alles op jezelf kan organiseren (enkel trips met een boot niet, tenzij je er eentje bij hebt).
Thailand is echt een makkie wat betreft deze dingen. En voor een paar bath regelt iemand wel wat je zelf niet kan of weet.
Vier van de vijf keer dat ik in Thailand was, was tijdens de eindejaarsdagen. Nooit iets geboekt, nooit onder de sterren moeten slapen
Tours moet je helemaal niet boeken, aangezien je quasi alles op jezelf kan organiseren (enkel trips met een boot niet, tenzij je er eentje bij hebt).
Thailand is echt een makkie wat betreft deze dingen. En voor een paar bath regelt iemand wel wat je zelf niet kan of weet.
- bolletjeom
- Reisexpert
de echte lowbudget dingen zullen met kerst van te voren wel niet vol zitten. als ze geen website hebben is het lastig boeken..hahaha
maar wanneer je een leuk resort wilt op een mooi eiland, tja...dan zou ik wel even boeken met de kerst en oud en nieuw
maar wanneer je een leuk resort wilt op een mooi eiland, tja...dan zou ik wel even boeken met de kerst en oud en nieuw
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Wij waren dit jaar met kerst en nieuw jaar in Thailand. Voor de kerstdagen konden we geen enkel budget hotel meer vinden dat van te voren te boeken was op de eilanden (ko samui, ko tao, ko phagnan, ko lip, phi phi etc). We hebben alles in de LP gebelt, Hostelword andere websites etc etc.. Serieus sommige hostels lachten ons uit dat ze al 2-3 maanden eerder volgeboekt waren. Toen zijn we maar in Malesie gebleven. Andere mensen gesproken en die hadden nog wel wat gevonden maar betaalden dan ook gelijk 3 keer zoveel.
Na kerst zijn we naar krabi geweest en dat was oke en oud en nieuw hebben we gevierd in Bangkok en dat was ook geen probleem om een kamer te vinden.
Na kerst zijn we naar krabi geweest en dat was oke en oud en nieuw hebben we gevierd in Bangkok en dat was ook geen probleem om een kamer te vinden.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
ik denk idd dat je de eilanden met de kerst moet mijden of vooraf boeken.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Het is natuurlijk wat voor soort reis je gaat maken. De wat duurdere hotels zijn met kerst en oud en nieuw vaak wel beschikbaar maar low budget zal wel wat moeilijker zijn.
Eilanden zijn altijd heel erg druk met kerst en oud en nieuw.
Ik zou me voor Bangkok en Chiang Mai niet zoveel zorgen maken ik denk dat dat wel zal lukken.
gr van Moira
Eilanden zijn altijd heel erg druk met kerst en oud en nieuw.
Ik zou me voor Bangkok en Chiang Mai niet zoveel zorgen maken ik denk dat dat wel zal lukken.
gr van Moira
-
Ik maak me voor de eerste paar weken idd ook geen zorgen, heb alleen mn twijvels voor de laatste weken (rond kerst en oud&nieuw) wanneer ik in het zuiden zit.
Omdat ik daar eigenlijk niet meer van plan ben dan chillen en duiken zit ik te denken om misschien alvast voor rond de kerst en oud&nieuw een hotelletje te boeken. Liever niet, maar als et echt zo'n gekke huis is moet et maar.
Iemand tips voor leuke hotels/hostels op 1 van die eilandjes?
Omdat ik daar eigenlijk niet meer van plan ben dan chillen en duiken zit ik te denken om misschien alvast voor rond de kerst en oud&nieuw een hotelletje te boeken. Liever niet, maar als et echt zo'n gekke huis is moet et maar.
Iemand tips voor leuke hotels/hostels op 1 van die eilandjes?