aankomst hotel
-
- Reiziger
aankomst hotel
hallo allemaal,
hoe boeken jullie je eerst aankomst hotel? via welke site? welke sites zijn aan te raden? bijvoorbeeld agoda, booking,com of hotels.nl?
hoe boeken jullie je eerst aankomst hotel? via welke site? welke sites zijn aan te raden? bijvoorbeeld agoda, booking,com of hotels.nl?
Re: aankomst hotel
Meestal kijk ik eerst op tripadvisor en lees wat reviews van hotels die in de prijsklasse liggen die ik wel wil betalen. Daarna kijk ik vaak op hotelscombined.nl. Daar krijg je volgens mij een goed overzicht van de prijzen van de grootste aanbieders. Als je via hotelscombined doorlinkt naar agoda, dan zijn de prijzen iets lager dan dat je diezelfde accomodatie direct op de site van agoda boekt.
Ik lees ook de reviews op Tripadvisor. Boeken doe ik via booking.com of rechtstreeks bij een hotel.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- Kims
- Reisexpert
Hi,
Wij boeken regelmatig op agoda.com en kijken naar de reviews die daarop staan.
Groetjes
Wij boeken regelmatig op agoda.com en kijken naar de reviews die daarop staan.
Groetjes
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
als ik reserveer (niet altijd dus) dan doe ik dat meestal bij het hotel zelf.
voor de iets duurdere hotels werken websites als agoda prima, maar voor de cheap-cheap plaatsen (en de hele kleine hotels) niet.
voor de iets duurdere hotels werken websites als agoda prima, maar voor de cheap-cheap plaatsen (en de hele kleine hotels) niet.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik zoek ook meestal op Tripadvisor, en boek dan meestal bij Booking.com, Ebookers.com of Hostelworld.com, net wat zo uitkomt. Of soms een site specifiek voor het land, bijvoorbeeld Ctrip voor China of Japanican voor Japan. Of direct bij het hotel. Net wat zo uitkomt.
En als ik een hotel op een hele specifieke locatie zoek, bijvoorbeeld dicht bij een station of zo, dan kan ook Google Maps soms heel nuttig zijn, er zijn nog steeds volop veelal goedkopere hotels die niet op de boekingssites te vinden zijn.
Let bij boekingssites wel op de voorwaarden, bij bijvoorbeeld Ctrip of Booking.com kan je meestal gratis annuleren of wijzigen, terwijl dat bij Agoda US$15 kost, en indien het binnen 3 dagen voor aankomst is betaal je ook nog de eerste nacht volledig.
En als ik een hotel op een hele specifieke locatie zoek, bijvoorbeeld dicht bij een station of zo, dan kan ook Google Maps soms heel nuttig zijn, er zijn nog steeds volop veelal goedkopere hotels die niet op de boekingssites te vinden zijn.
Let bij boekingssites wel op de voorwaarden, bij bijvoorbeeld Ctrip of Booking.com kan je meestal gratis annuleren of wijzigen, terwijl dat bij Agoda US$15 kost, en indien het binnen 3 dagen voor aankomst is betaal je ook nog de eerste nacht volledig.
het hangt sterk af van de tijd die je hebt voor een reis en de geplande aankomsttijd. Als je bijvoorbeeld maar een week weg gaat heb je weinig tot geen tijd over om ook nog eens de stad door te zeulen voor een hotel en hetzelfde geldt als je heel laat aankomt.
Mocht je tijd zat hebben dan zou ik eigenlijk niet boeken en lekker opzoek gaan naar een plek om te verblijven.
Mocht je tijd zat hebben dan zou ik eigenlijk niet boeken en lekker opzoek gaan naar een plek om te verblijven.
-
- Reiziger
bedankt voor de tips, we hebben een eerste hotel gevonden 100 sunset 2 hotel nieuw hotel in ik geloof kuta wat sinds maart open is.
nu nog een villa vinden voor de 2de dag
de rest doen we idd gewoon in het land zelf. ik vind het wel fijn om de eerste dag in ieder geval geboekt te hebben want het is toch een lange vlucht, we komen kwart over 19 lokale tijd aan. dat lijkt me dan wel weer fijn want dan kunnen we daar nog even wat eten en meteen in het goede slaap ritme komen
nu nog een villa vinden voor de 2de dag

-
- Reiziger
is agoda wel te vertrouwen? ze zijn niet aangesloten bij anvr of sgr en ik zie er veel negatieve reacties over
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
ANVR biedt sowieso geen garantie, SGR wel, maar: dat is Nederlands en Agoda is niet Nederlands.little_twinkle_star schreef:is agoda wel te vertrouwen? ze zijn niet aangesloten bij anvr of sgr en ik zie er veel negatieve reacties over
Maar Agoda is te vertrouwen.
Geen ervaring met Agoda. Maar als je het niet vertrouwd, moet je het gewoon niet doen!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
-
- Reiziger
bedankt voor de reacties