wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
Ik weet het nog niet. Ik slaap of in Zierikzee, of in Wemeldinge.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Helaas... Beijing gaat niet door.
Als mijn vriend komende zomer naar Europa willen & gaan, moeten de kleine reisjes hier helaas even wachten. Anders wordt het waarschijnlijk een erg saaie vakantie in Europa.
Dan maar de stad ontdekken en met de studieboeken het park in!

Als mijn vriend komende zomer naar Europa willen & gaan, moeten de kleine reisjes hier helaas even wachten. Anders wordt het waarschijnlijk een erg saaie vakantie in Europa.
Dan maar de stad ontdekken en met de studieboeken het park in!

Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Ahh jammer, Yvonnetje! Daar tegenover staat dan wel weer dat het geen saaie vakantie in Europa wordt. Veel (studeer)plezier in het park!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- bolletjeom
- Reisexpert
ik had een lekker dagje gister. Een gratis overnachting voor 2 ergens in de benelux gewonnen ( ik moet nog kiezen) en een "gratis" ticket bij transavia weten te scoren. We betalen alleen de belastingen dus voor €48 pp zitten we in Juni 6 dagen in Lissabon. Verder heb ik de hoop op een studiereis naar China laten varen en een leuk alternatief gevonden in een wandeling met strandafsluiting in Marokko!
Hierdoor kunnen we onze decemberreis ook verzetten naar een gunstigere tijd zodat 2 weken Sumatra misschien toch ook tot de opties blijft behoren.
Ben weer helemaal blij
Hierdoor kunnen we onze decemberreis ook verzetten naar een gunstigere tijd zodat 2 weken Sumatra misschien toch ook tot de opties blijft behoren.
Ben weer helemaal blij
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Toe maar, wat een fijne vooruitzichten zeg! Mocht je teveel op je planning hebben staan, dan houd ik me altijd aanbevolen hihi 

- bolletjeom
- Reisexpert
te veel? er kan nog wel wat bij hoor
Nee, je hebt gelijk. Het is ook dit jaar weer heel erg. Maar ik zie het maar zo. Ik werk ergens waar ik, in verhouding tot bij andere bedrijven, beroerd betaald krijg. Daarom doen ze moeite om ons dingen te bezorgen als studiereizen en voordeeltjes bij airlines. Wie ben ik dan om daar niet optimaal gebruik van te maken

Nee, je hebt gelijk. Het is ook dit jaar weer heel erg. Maar ik zie het maar zo. Ik werk ergens waar ik, in verhouding tot bij andere bedrijven, beroerd betaald krijg. Daarom doen ze moeite om ons dingen te bezorgen als studiereizen en voordeeltjes bij airlines. Wie ben ik dan om daar niet optimaal gebruik van te maken

-
- Wereldreiziger
mijn volgende bestemming, niet lachen, is Wenen... 11 juli. O.a. omdat Bruce Springsteen er speelt..
Iemand misschien nog tips voor Wenen, want ik ben niet heel enthousiast...
Jippie, over 2,5 maand ga ik ook weer eens écht weg 
Ardennen met school begint ook meer vorm te krijgen. Paintball, kanoën, fietsen en wandelen en klimmen.
Daarbij ga ik de komende 2,5 maand 3 keer een weekendje naar Zeeland (Wemeldinge of Zierikzee, een live-aboard en Bugh-Haamstede) en ga ik nog een weekend naar Gelderland. Even de schade van de afgelopen tijd inhalen...

Ardennen met school begint ook meer vorm te krijgen. Paintball, kanoën, fietsen en wandelen en klimmen.
Daarbij ga ik de komende 2,5 maand 3 keer een weekendje naar Zeeland (Wemeldinge of Zierikzee, een live-aboard en Bugh-Haamstede) en ga ik nog een weekend naar Gelderland. Even de schade van de afgelopen tijd inhalen...
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik vond Wenen erg leuk! Mooi, romantisch stadje. Hoelang blijf je? Enkele tips: Spaanse rijschool, het opera gebouw, paleis Schonbrunn, Stephansdom en je vindt er vele interessante musea (o.a. Sigmund Freud museum). Verder: gewoon lekker rondlopen en genieten! Je mag de stad in ieder geval niet verlaten zonder een ritje in het reuzenrad van Prater!Revolucion schreef:mijn volgende bestemming, niet lachen, is Wenen... 11 juli. O.a. omdat Bruce Springsteen er speelt..

Leuk trouwens, naar Bruce Springsteen. Mijn zusje gaat naar een concert in Parijs, met een busje vol vrienden

Je hebt groot gelijk, dat zou ik ook doen!! Je moet er lekker van genietenbolletjeom schreef:te veel? er kan nog wel wat bij hoor![]()

Wij moeten ook nódig weer even weg, gelukkig komt ons reisje naar Riga steeds dichterbij

- bolletjeom
- Reisexpert
Wenen is echt wel leuk hoor! Ik ben er vorig jaar geweest. We hadden heel slecht weer maar ik vond het een statige en imposante stad. We zijn voor 3 euro naar de Opera geweest. Het echt Aïda in het echte staatsopera gebouw. Een bijzondere belevenis! Voor dat geld zit je wel op de allerallerachterste rij op het hoogste balkon en moet je op de dag zelf bij de zij-ingang in de rij voor een kaartje.
Persoonlijk vond ik het bijzonder om eens meegemaakt te hebben en het gebouw is van binnen ook erg mooi.
Mocht je dit willen gaan doen neem dan een sjaal ofzo mee. Als je vroeg naar binnengaat kun je door een sjaaltje op te hangen alvast je sta plek reserveren.
Verder ben ik naar een show geweest van de spaanse rijschool maar je moet wel een liefhebber zijn want het is niet goedkoop.
Vergeet ook niet echte sachertorte te eten!
Hostel Ruthensteiner was een leuk hostel.
Persoonlijk vond ik het bijzonder om eens meegemaakt te hebben en het gebouw is van binnen ook erg mooi.
Mocht je dit willen gaan doen neem dan een sjaal ofzo mee. Als je vroeg naar binnengaat kun je door een sjaaltje op te hangen alvast je sta plek reserveren.
Verder ben ik naar een show geweest van de spaanse rijschool maar je moet wel een liefhebber zijn want het is niet goedkoop.
-
- Wereldreiziger
Reismeis schreef:Ik vond Wenen erg leuk! Mooi, romantisch stadje. Hoelang blijf je? Enkele tips: Spaanse rijschool, het opera gebouw, paleis Schonbrunn, Stephansdom en je vindt er vele interessante musea (o.a. Sigmund Freud museum). Verder: gewoon lekker rondlopen en genieten! Je mag de stad in ieder geval niet verlaten zonder een ritje in het reuzenrad van Prater!Revolucion schreef:mijn volgende bestemming, niet lachen, is Wenen... 11 juli. O.a. omdat Bruce Springsteen er speelt..
Iemand misschien nog tips voor Wenen, want ik ben niet heel enthousiast...![]()
Leuk trouwens, naar Bruce Springsteen. Mijn zusje gaat naar een concert in Parijs, met een busje vol vrienden![]()
Thanks voor de tips, we komen 11 juli 's avonds laat aan en gaan 14 juli 's middags weer weg. De Opera wil ik zeker proberen, lijkt een prachtige belevenis. We slapen in het Renaissance hotel, heb weer eens wat gewonnenWenen is echt wel leuk hoor! Ik ben er vorig jaar geweest. We hadden heel slecht weer maar ik vond het een statige en imposante stad. We zijn voor 3 euro naar de Opera geweest. Het echt Aïda in het echte staatsopera gebouw. Een bijzondere belevenis! Voor dat geld zit je wel op de allerallerachterste rij op het hoogste balkon en moet je op de dag zelf bij de zij-ingang in de rij voor een kaartje.

@Reismeis, ja eerst zien we Bruce in Landgraaf en 6 weken later weer in Wenen, fantastisch!
Wenen is prima te doen in dat tijdsbestek. Veel plezier in Wenen en bij de concerten!
Ik kan ook eindelijk weer een bestemming toevoegen.. We gaan zondag een dagje naar Deventer
Ik kan ook eindelijk weer een bestemming toevoegen.. We gaan zondag een dagje naar Deventer

Pinkster weekend, 4 dagen naar Stockholm 

- bolletjeom
- Reisexpert
ik vind stockholm een hele leuke stad! wil wel weer eens terug.
Veel plezier daar!
Veel plezier daar!
Ik heb mij laten vertellen dat het veel mooier is dan Oslo dus genieten ga ik. Er is alleen zoveel te zien natuurlijk en voor alles heb ik te weinig tijd.. Kiezen wat ik ga doen en zien is nog het lastigste.bolletjeom schreef:ik vind stockholm een hele leuke stad! wil wel weer eens terug.
Veel plezier daar!
Lange dagen maken, veel zien en lol maken is het plan

Heb je nog tips over wat ik echt niet mag missen zoals bijv. de wisseling van de wacht?