prive villa bali gezocht
-
- Reiziger
prive villa bali gezocht
Hallo allemaal,
Wij komen 11 september aan in Bali. We zullen dan de eerste nacht door brengen in een hotel. Het lijkt ons leuk om de 2de dag/nacht te genieten van een prive villa.
Ik ben hier voor opzoek naar een kleine knusse villa. Het zou fijn zijn als de villa in de omgeving van denpasar staat zodat wij op de 2de dag nog niet ver hoeven te gaan reizen.
Mijn vraag is ofdat iemand zo kleine knusse prive villa weet
De villa mag een zwembad hebben, een lekker groot bed met stevig matras ( een hemel bed ) dat je vanuit de slaapkamer het zwembad buiten kunt zien en misschien ook wel de woonkamer aan het zwembad grenst. Het liefst een villa die ook voorzien is van een ligbad. Ik denk dat het dan gaat om een villa van max 4 pers. En die omheind is door muren en dus fijn prive is. Het is ook leuk als er extra service zijn zoals: rozeblaadjes in het bad, misschien een masseur, verzorging diner ect. de service is niet de prioriteit een mooie droom villa voor een nachtje wel
Wij komen 11 september aan in Bali. We zullen dan de eerste nacht door brengen in een hotel. Het lijkt ons leuk om de 2de dag/nacht te genieten van een prive villa.
Ik ben hier voor opzoek naar een kleine knusse villa. Het zou fijn zijn als de villa in de omgeving van denpasar staat zodat wij op de 2de dag nog niet ver hoeven te gaan reizen.
Mijn vraag is ofdat iemand zo kleine knusse prive villa weet
De villa mag een zwembad hebben, een lekker groot bed met stevig matras ( een hemel bed ) dat je vanuit de slaapkamer het zwembad buiten kunt zien en misschien ook wel de woonkamer aan het zwembad grenst. Het liefst een villa die ook voorzien is van een ligbad. Ik denk dat het dan gaat om een villa van max 4 pers. En die omheind is door muren en dus fijn prive is. Het is ook leuk als er extra service zijn zoals: rozeblaadjes in het bad, misschien een masseur, verzorging diner ect. de service is niet de prioriteit een mooie droom villa voor een nachtje wel
- Kims
- Reisexpert
Re: prive villa bali gezocht
Hi,
Als ik 'private villa bali' google komt er een waslijst aan opties uit. Daarnaast zou je bijvoorbeeld via agoda.com kunnen kijken, dan staan er gelijk 'reviews' bij en kun je zo makkelijker kiezen.
Veel plezier!
Als ik 'private villa bali' google komt er een waslijst aan opties uit. Daarnaast zou je bijvoorbeeld via agoda.com kunnen kijken, dan staan er gelijk 'reviews' bij en kun je zo makkelijker kiezen.
Veel plezier!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
En kijk uit met 'omgeving Denpasar'. Het vliegveld Denpasar ligt NIET in de buurt van de stad Denpasar. Als het druk is scheelt dat bijna een uur.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reiziger
bedankt voor de tips
ik heb ook al via google gezocht maar nog 1tje gevonden die me aansprak.
ik dacht misschien zitten hier mensen die zo villa hebben gehuurd en die een mooi villa weten aan te raden.
veel villa´s die ik via google tegen kom zijn ook groot en niet klein en knus
ik heb ook al via google gezocht maar nog 1tje gevonden die me aansprak.
ik dacht misschien zitten hier mensen die zo villa hebben gehuurd en die een mooi villa weten aan te raden.
veel villa´s die ik via google tegen kom zijn ook groot en niet klein en knus
- Kims
- Reisexpert
Misschien kun je niets kleins en knus vinden omdat het idee 'villa' een groot luxueus huis betekent... Al hoewel ze ook vaak komen met maar 1 slaapkamer. Kijk anders onder 'cottage' of 'suite' of iets dergelijks. Veel hotels hebben zowel kamers als huisjes apart met je eigen zwembadje etc. Seminyak is mooi en aanzienlijk rustiger dan Denpasar of het ubertoeristische Kuta, misschein een idee?
Zit hier misschien wat bij?
http://www.theseminyakvillas.com/1-bedr ... illas.html
In reisgidsen staan ook vaak opties.
Succes ermee!
Zit hier misschien wat bij?
http://www.theseminyakvillas.com/1-bedr ... illas.html
In reisgidsen staan ook vaak opties.
Succes ermee!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
-
- Reiziger
bedankt voor de tip!
deze site heb ik nog niet gezien
deze site heb ik nog niet gezien