bus of vliegtuig

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
elchaba

bus of vliegtuig

Bericht door elchaba »

Ik ga 4 weken naar Colombia. De afstanden zijn er vrij groot heb ik gelezen.
Ik begin in Bogota en wil achtereenvolgens naar Cali, Medellin en Cartagena.
Ervanuitgaande dat ik 4 weken heb, welke van bovengenoemde routes is het best te doen met de bus en welke met het vliegtuig?

Zijn er bijvoorbeeld op de route interessante plaatsen die je kunt aandoen als overnachting.

Gr. Sander
El Niño
Reisexpert

Re: bus of vliegtuig

Bericht door El Niño »

Bogota-Medellin is goed te doen met een nachtbus. Medellin-Cali kun je een heel mooie tussenstop maken in Salento. Ook bus dus. Kijk ook eens naar de discussie in topic Panama. En neem contact op met Hildo: die zit volgens mij nu in Colombia. Een van zijn bevindingen is volgens mij dat bussen duur zijn, en je daarom soms beter een vluchtaanbieding kunt pakken. Bogota of Medellin is echt een roteind (18 uur bus ofzo), dus dat stuk zou ik op vliegen mikken.
elchaba

Re: bus of vliegtuig

Bericht door elchaba »

Dankjewel voor je reactie El niño. Ik had ook al de nodige websites bekeken van busvervoermaatschappijen en kwam er inderdaad achter dat het best prijzig is en bij lange na niet zo goedkoop als in Ecuador.
Ik zal even verder door het forum neuzen.
Plaats reactie