Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Reismeis schreef:Et voila, een gat in de markt hihi! Zet hier -overdekt en verwarmd!- uw tent op!
Nah, toch maar niet haha, ik wacht wel even
Ik zat meer te denken aan deze reclamezin
"Vind U het kamperen bij zonnig weer ook zo druk en wilt in de winter toch lekker in uw warme bed liggen ipv te bibberen in de tent in de sneeuw. Dan hebben we nu de ideale oplossing voor U! Regenkamperen, heerlijk met uw familie of vrienden gezamelijk luisteren hoe de regendruppels op uw tent vallen. Niet te druk en u kunt van alle faciliteiten gebruik maken zonder al te lange wachttijden."
Zometeen ga ik naar Schiphol; ik vlieg eerst naar Dubai en ga dan verder naar Singapore, Maleisië en Thailand voor totaal bijna 6 weken. M'n eerste backpacktrip..
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Reismeis schreef:Et voila, een gat in de markt hihi! Zet hier -overdekt en verwarmd!- uw tent op!
Nah, toch maar niet haha, ik wacht wel even
Ik zat meer te denken aan deze reclamezin
"Vind U het kamperen bij zonnig weer ook zo druk en wilt in de winter toch lekker in uw warme bed liggen ipv te bibberen in de tent in de sneeuw. Dan hebben we nu de ideale oplossing voor U! Regenkamperen, heerlijk met uw familie of vrienden gezamelijk luisteren hoe de regendruppels op uw tent vallen. Niet te druk en u kunt van alle faciliteiten gebruik maken zonder al te lange wachttijden."
Hahaha
ricardobuma schreef:Zometeen ga ik naar Schiphol; ik vlieg eerst naar Dubai en ga dan verder naar Singapore, Maleisië en Thailand voor totaal bijna 6 weken. M'n eerste backpacktrip..
Veel plezier!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Volgend weekend als het meezit {als er nog kaartjes zijn} voor 4 dagen naar Beijing!
Super veel zin in De laatste keer dat ik er was, was in augustus 2010, toen ik voor de eerste keer in China was.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland