Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Op 12 mei aanstaande zal de 7e ATG meeting plaatsvinden in muziekcafé Stairway to Heaven, Mariaplaats 11-12 te Utrecht. Je bent vanaf 14.00u van harte welkom. Zet de datum en het tijdstip dus alvast in je agenda, op je kalender of als reminder in je mobiel!
Lijkt het je leuk om reiservaringen uit te wisselen, nieuwe ideeën op te doen, de mogelijkheid te krijgen al je vragen op reisgebied te stellen of om gewoon gezellig mede-ATG-ers te ontmoeten, onder het genot van een hapje en/of een drankje? Geef je dan nu op! Dat kan door hier een reactie achter te laten, of mij een PB te sturen. Natuurlijk onder het motto: The more, the merrier
Mocht je nog vragen hebben, schroom niet en stel ze gerust. Het belooft een gezellige middag te worden. Opgeven kan nog tot en met 10 mei!
Reismeis
Aanwezig:
Bolletjeom (2 personen)
Menasil
Eefje
Erik
Tikva
Rick
Tamara
Nielsv
Jenny
Esther
Nienke Krook
Evelien
Aanwezig ovb:
Saladin
Laosfan
Veuvje
Hier kan JOUW naam ook bij staan!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
als stairway erg moeilijk doet kunnen we altijd nog naar de beurs. Die hebben we nooit gereserveerd en deden nooit moeilijk. Dus we hebben een backup achter de hand.
Jeroen komt waarschijnlijk ook mee.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
bolletjeom schreef:als stairway erg moeilijk doet kunnen we altijd nog naar de beurs. Die hebben we nooit gereserveerd en deden nooit moeilijk. Dus we hebben een backup achter de hand.
Ik hoor dat er in Thailand ook nog plek is
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream... http://siem.aroundtheglobe.nl
Reismeis schreef:Ja doeiii, ben ik druk bezig met organiseren, lok jij iedereen naar Thailand
Risico van het vak! ; )
Reismeis schreef:Zeg, hoezo ben jij opeens groen? Hahaha
Iets verkeerds gegeten, denk ik...
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream... http://siem.aroundtheglobe.nl