Bali & Lombok

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
Thesecondrookie

Bali & Lombok

Bericht door Thesecondrookie »

Hallo,

Ik ben nu in Bangkok en ik heb mijn verblijf met bijna 2 maanden verlengt :D. Ik vlieg overmorgen naar Hanoi om vanuit daar over land naar het zuiden te reizen via Cambodja weer naar Bangkok te gaan. Maar hiervoor heb ik ongeveer 5 weken voor uitgetrokken. Maar dit betekend dat ik nog 3 weken overhoud. Dus ik wil naar Indonesië reizen.

In Indonesië wil ik graag naar Bali en Lombok. Maar alleen zit ik te twijfelen als ik alleen Lombok doet. Of alleen Bali. Of een combinatie van beide... Wat is jullie mening hierover?
Jenny
Reisexpert

Re: Bali & Lombok

Bericht door Jenny »

Drie weken voor alleen Lombok is aan de lange kant. De meeste mensen kiezen er ook voor om minder dan 3 weken op Bali te blijven, hoewel er genoeg te zien en te doen is om je 3 weken te vermaken. Het mooie is echter dat je nu nog niet hoeft te kiezen wat je gaat doen. Ga naar Indonesie, en zie hoe het loopt.

Met de fastboot ben je in minder dan twee uur van het ene naar het andere eiland, de ferrie doet er 4 uur over en het vliegtuig ongeveer een uur. Er zijn zeer veel verbindingen per dag.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
kohraya
Reisexpert

Re: Bali & Lombok

Bericht door kohraya »

Of eventueel Bali in combinatie met het oosten van Java?
Plaats reactie