Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Midden/Zuid Amerika vanaf ongeveer januari 2018

Mila99
» 21 aug 2017 12:28
Hoihoi,

Ik ben Mila en heb dit jaar mijn VWO diploma gehaald, ben 18 jaar. Nu neem ik een tussenjaar omdat ik heel graag wil reizen en het liefst naar Midden/Zuid Amerika. Het lijkt me leuk om dit met iemand te doen omdat ik het toch ook wel spannend vind helemaal alleen en veel gezelliger en veiliger met zn tweeën. In ieder geval in het begin met zn tweeen en als het zo leuk is samen de hele reis :) Voor hoe lang weet ik nog niet echt, zou 2 weken kunnen zijn maar ook 2 maanden. Ik ben van de spontane plannen en hoef niet perse de hele reis van tevoren precies uitgestippeld te hebben. Ik zoek iemand van ongeveer mijn leeftijd.

groetjess
emma99
» 01 okt 2017 16:56
Hi Mila,
Ik ben zelf ook 18 en ben ook van plan die kant op te gaan in 2018. Welke landen wil je graag bezoeken?
Groetjessss Emma
Mila99
» 02 okt 2017 14:51
Hoi emma,

Leuk dat je ook die kant op wil gaan :) Voor hoe lang wil je ongeveer gaan?
Ik heb nog niet helemaal een idee omdat ik vooral nog een beetje moet uitzoeken waar het veiliger is en waar niet zegmaar (weet het ongeveer maar niet super goed). Ik zit een beetje te denken aan costa rica, ecuador, peru, bolivia. Maar het kan ook zo helemaal omgegooid worden als ik daar eenmaal ben en ik krijg andere plannen. Het maakt mij niet super veel uit, ik wil gewoon vooral veel leuke dingen doen, mooie plekken zien en leuke mensen ontmoeten.

Groetjes!
emma99
» 02 okt 2017 16:20
Aaah leuk! Ik wil ook naar Peru, Costa Rica en Ecuador! Bolivia lijkt me ook heel mooi, maar ik moet even kijken of ik dat mag ivm gevaar. Ik wil ook graag nieuwe mensen ontmoeten en misschien onderweg een beetje Spaans leren. Ik wil ongeveer een maand weggaan, maar waarschijnlijk pas maart/april/mei, aangezien ik dan genoeg geld bij elkaar gesprokkeld heb. Het liefst wil ik meerdere landen bezoeken en cultuur met natuur combineren. Argentinië, Guatemala en Chili lijken me ook erg gaaf!
Mila99
» 04 okt 2017 15:10
Heb je een PB gestuurd! daar krijg je alleen wss geen melding van want dat moet je apart instellen kwam ik net achter
Amber99
» 09 dec 2017 15:24
Hoi,

Wat leuk om te lezen dat er meer mensen van mijn leeftijd zijn die van plan zijn deze landen te bezoeken! Hebben jullie al concrete plannen gemaakt? Graag hoor ik van jullie, zodat ik me eventueel bij jullie aan kan sluiten of we elkaar een keer kunnen meeten daar!

Liefs, Amber
Gerelateerde onderwerpen
Midden/Zuid Amerika vanaf ongeveer januari
Vanaf maart 2018 voor 3/4 maanden reizen door Midden-Amerika
5 maanden Zuid-Amerika vanaf augustus 2018
Gezellige reisgenoot Zuid-Amerika gezocht vanaf begin 2018
Reisgenoot gezocht Midden en Zuid Amerika vanaf juli 2015
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten