Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Zonvakantie Juni 2018

RoosAnne
» 02 apr 2018 09:23
Ik ben opzoek naar iemand die heerlijk in een all inclusive hotel wil zitten om te relaxen, cocktailtjes te drinken en vooral in de zon te zitten. Zelf heb ik in Juni vakantie opgenomen en ga zelf het liefst 2 weken. Zit te denken aan Griekenland ( Kreta of Kos ) of andere eilanden vind ik ook prima, als er maar zon is.
Ik houd er ook van om fotos te maken.
Ik ben 20 jaar, ik werk fulltime dus geld is voor mij niet echt een issue. Juni is wel een mooie maand om voor een goede prijs op vakantie te gaan.
Heb je interesse? Zet hieronder een berichtje!

Groetjes Roos
marjo1
» 03 apr 2018 18:10
Hey hey meiden ik ben op zoek naar leuke vrouwelijke reisgenoot die in mei naar mallorca gaat ikzelf ga 13mei duswil jegraag weg maar nog geen plannen wieweet gezellig
Lisa1996
» 05 apr 2018 07:50
RoosAnne schreef:
02 apr 2018 09:23
Ik ben opzoek naar iemand die heerlijk in een all inclusive hotel wil zitten om te relaxen, cocktailtjes te drinken en vooral in de zon te zitten. Zelf heb ik in Juni vakantie opgenomen en ga zelf het liefst 2 weken. Zit te denken aan Griekenland ( Kreta of Kos ) of andere eilanden vind ik ook prima, als er maar zon is.
Ik houd er ook van om fotos te maken.
Ik ben 20 jaar, ik werk fulltime dus geld is voor mij niet echt een issue. Juni is wel een mooie maand om voor een goede prijs op vakantie te gaan.
Heb je interesse? Zet hieronder een berichtje!

Groetjes Roos

Hoi roos!
Ik zou ook graag in Juni een zon vakantie willen! Wat jij allemaal beschrijft: all Inc. hotel met cocktails is gewoon precies wat ik wil!
Heb je al iemand gevonden?

Groetjes Lisa
HastaLaVista
» 15 apr 2018 04:30
Hey Roos!

Zelf ben ik ook nog niet uit wat ik wil aankomende zomervakantie, en een keer een all inclusive lijkt me ook wel heerlijk!

Mocht je nog geen vrijwilligers hebben gevonden contacteer me dan!

Groetjes Nick!
Gerelateerde onderwerpen
Zomer 2018: zonvakantie.
Roadtrip/backpacken door Europa in Juni en/of Juli 2018
Reisgenootjes zonvakantie/stapvakantie
Last minute oproepje zonvakantie, week 30 en/of 31
zonvakantie wintermaanden, tevens camperaar gezocht.
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten