Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

working holiday visum hellup

marinda91
» 11 nov 2009 15:39
hallo allemaal,

ik heb een vraag over het working holiday visum.
ik heb deze een tijd geleden online aangevraagd en kreeg binnen 2 dagen al dat ik mijn visum had, maar er staat nergens wat ik dan moet doen:S
moet ik dat mailtje uitprinten en dat ergens laten zien als ik aankom in australië?! of moet ik nu wachten op post dat er een papiertje binnenkomt?
ik heb echt geen idee, ik hoop dat iemand mij iets meer duidelijkheid kan geven

groetjess marinda
Ron
Reisexpert
» 11 nov 2009 15:54
hey,

gefeliciteerd met je whv visum voor aussie.
je visum is aan je paspoort nr gekoppeld, maar neem voor de zekerheid de mail mee als daar verder ook niet instaat wat je moet doen. kan me niet meer heugen hoe dat was toen ik heen ging.
Moira
Reisexpert
» 11 nov 2009 23:53
Hallo,

Je moet een print maken van je email en die bij je houden. Deze kan gevraagd worden als je gaat werken en een taxnumber gaat aanvragen. Verder heb je een bewijs nodig die recent moet zijn waaruit blijkt dat je 3200 euro op je bankrekening hebt of een vliegticket dat je binnen 1 jaar het land verlaat dit kan volgens mij ook een open ticket zijn.
Dat bewijs moet een uitdraai zijn van je bankrekening. Dus een origineel bankafschrift.
De WHV is gekoppeld aan je paspoort dus als je het land inkomt dan zien ze alles op hun computerscherm en wat jij voor visa hebt om het land in te mogen.

gr van Moira
marinda91
» 14 nov 2009 17:02
Super bedankt voor de weetjes;)!
dan kan ik met een gerust hart nu weggaan:D:P haha
Gerelateerde onderwerpen
Working Holiday Visum - 1e en 2e
Working Holiday Visum Australië
HELP Working holiday visum verspeelt?
Working Holiday Visum op je 31ste??
Medische onderzoeken working holiday visum
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten