Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Wordt MBO-V erkend in Australië?

eelt
» 12 mar 2012 21:44
Beste Erik, ik heb plannen om te gaan werken in australie. Ben bijna klaar met MBO-V (verpleegkunde, differentiatie GGZ) en vroeg me af in hoeverre dit diploma erkend wordt in OZ. weet jij of iemand die je kent dit wellicht?

Hoor graag wat van je!
Eelt
Kims
Reisexpert
» 13 mar 2012 01:44
Hi Eelt,

Kijk even naar dit artikel met info: https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/au ... si118.html

Er zijn verschillende niveau's verpleegkundigen, maar om er achter te komen hoe dat voor jou specifiek zit is slimste om contact op te nemen met AHPRA - Australian Nursing and Midwifery Board (http://www.nursingmidwiferyboard.gov.au/).

Kun je me laten weten wat hun antwoord is?

Succes ermee!
kippie20
» 15 mar 2012 08:23
Hoi Allemaal,

Ik zit even met een vraag. En ik hoop dat jullie wat meer duidelijkheid kunnen geven.. _O_

Ik ga dus voor onbepaalde tijd naar Australië.. kan 1 a 2 jaar zijn maar kunnen ook daar blijven of met een half jaar weer terug zijn.. is niet helemaal duidelijk..

Moet ik me nu wel of niet uitschrijven bij de gemeente...??? :?
De ene instelling zegt van wel.. en de ander zegt van niet..
Ik wil niet in de problemen komen namelijk!

Dus hoe hebben jullie dat gedaan of doen jullie dat?

Groetjes Kippie
Jenny
Reisexpert
» 15 mar 2012 09:56
Als je langer dan 8 maanden weggaat uit Nederland, dan moet je je officieel uitschrijven bij de gemeente.
Adrian Hoogenbosch
» 15 mar 2012 12:30
Hi Eelt and family.
When you arrive in Aussi-land I like to say welcome. We are in Healesville near Melbourne. If I find info that is related to your occupation I shall let you know.
In general I think that there is a shortage of nursing staff.
I came to Australia in 1951 and never looked back.
Cheers
Adrian.
Gerelateerde onderwerpen
Vliegticket Indonesie-Australie, Australie-Amsterdam
Australie - Fiji - Australie Visum?
Visa Australië, NZ, Australië
3G in Australië
Tijdsplanning Australie
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten