Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Woning huren in Sydney tijdens stage

Th_downunder
» 08 okt 2012 20:16
Hallo iedereen,
21 november is het zo ver: 5 maanden lang stage lopen in Sydney bij een marketing bureau! Ik heb eigenlijk alles al geregeld, visum, ticket en verblijf! Maar nu vroeg ik mij af of er een website bestaat of iemand hier op het forum tips heeft mbt het huren van een ruimte?
Momenteel kom ik terecht in een soort van 'studentenhuis' waar ik een kamer moet delen met iemand. Ik zou mij kunnen voorstellen dat ik na een maandje wel graag een eigen kamer zou willen.
Heeft iemand tips hoe ik dit zou kunnen vinden, of is het gewoon het makkelijkst om af te wachten tot ik daar ben?
Alvast bedankt!
maart66
» 08 okt 2012 20:56
Neem even een kijkje op www.gumtree.com.au, op die manier had ik binnen een paar dagen een studiootje toen ik daar voor een maandje verbleef. Schrik niet van de prijzen, wonen in Sydney is nou eenmaal duur.
Kims
Reisexpert
» 08 okt 2012 20:58
Hi,

Ik zou wachten tot je daar bent inderdaad. Je hebt voor een maandje in ieder geval iets en als je er eenmaal bent is het makkelijk zoeken. Er zijn genoeg opties en misschien kun je bij nieuwe vrienden die je daar ontmoet gaan wonen. De huur gaat in Australie per week dus verhuizen is zo gedaan.

Je eigen woonruimte is inderdaad erg duur, maar een kamer in een huis met anderen is natuurlijk een stuk goedkoper.

Veel plezier!
Th_downunder
» 09 okt 2012 00:32
Bedankt voor de snelle replies! Ik ben benieuwd! :)
Globeskater
Reisexpert
» 09 okt 2012 13:25
ik heb via couchsurfen een kamer gevonden..had eigen kamer en dan woonkamer,keuken en badkamer delen..voor 200 dollar per week!
Gerelateerde onderwerpen
Stage Sydney + rondreizen (2 maanden)
Huisvesting Sydney voor stage
Vind woonruimte voor stage in Sydney Australië
Camper huren
Camper huren Australië
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast