Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

wonen in australie

fb139543
» 20 aug 2010 14:07
Geachte,ik ben 62 jaar en zonder opleiding,en zou graag in australie of new zealand willen gaan wonen,en aan welke vereisten moet ik dan voldoen,als er een mogelijkheid zou zijn?waar ik aan twijfel gezien mijn ouderdom en geen diplomas of enige opleiding heb.
beleefde groeten en dank bij voorbaat,
peeters guido
Menelya
Reiziger
» 20 aug 2010 16:59
Voor meer informatie kunt u toch echt het beste op de volgende sites kijken:

http://www.immigration.govt.nz/ - Immigratie Nieuw Zeeland
http://www.immi.gov.au/ - Immigratie Australie
Liza!
Wereldreiziger
» 23 aug 2010 18:56
Houd er wel rekening mee dat medische (en studie-)kosten duurder zijn dan in Nederland...
Liza!
Wereldreiziger
» 25 aug 2010 11:58
O ja, en hoe zit dat pensioen enzo?
Larissa
Reisexpert
» 12 sep 2010 14:33
Penioen zul je in Australie niet krijgen. Deze wordt gewoon door de pensioenmaatschappij ( als je hebt opgebouwd) aan jou betaald. Je hebt er tenslotte ook je hele leven voor gewerkt. Het maakt niet uit in welk land je woont. Van de australische overheid zul je echt niets krijgen. Je hebt daar geen arbeidverleden dus ook nergens recht op. Nu weet ik niet hoe het systeem werkt voor de australiers zelf maar het is niet meer dan logisch dat jij in elk geval niets krijgt. Je hebt immers ook niet bijgedragen aan de sociale zekerheid. Je moet dus voor jezelf kunnen zorgen en dat ook aan kunnen tonen.
Gerelateerde onderwerpen
Jaartje Australie, werk en wonen
Werken en Wonen (logeren) in Australië.
Trouwen om in Australie te kunnen wonen?
Wonen & Werken in Australië. (staat uitnodiging?)
Samen met vriendin wonen/werken in Australie
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast