Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Willen naar Australië reizen en nu?

fiene18
» 30 okt 2015 20:48
Hoi allemaal,

Ik heb deze week eindelijk de knoop doorgehakt. Al jaren wil ik naar Australië en ik heb besloten om na mijn studie 3 maanden te gaan. Mijn studie is pas oktober 2017 afgerond dus ik heb nog even. Maar je kan nooit vroeg genoeg beginnen toch? Ik ga het liefst alleen maar misschien dat mijn vriend mee gaat. Wat ik wil gaan doen? Geen idee, alles! Ik ben absoluut geen feestbeest en geniet graag van cultuur en natuur. Geen idee welke kant ik op moet, ik heb ergens horen waaien dat ik dan naar West-Australië moet. Ook geen idee wanneer ik moet gaan, het liefst niet met de feestdagen. Wat moet mijn budget zijn? Is alleen trekken met een auto veilig genoeg? Of ik moet ik echt zorgen dat ik iedere avond in een hostel slaap? Zoveel vragen...
Wat raden jullie mij aan?

Ik ben heel benieuwd naar jullie advies :)
Ralph
Reisexpert
» 31 okt 2015 11:01
Erik
Site Admin
» 10 nov 2015 12:24
Hoe kort het antwoord van Ralph ook is het is een goed startpunt om te kijken wat er allemaal is en wat je allemaal moet regelen. Pas als je weet hoe je op reis gaat, waar je ongeveer naar toe wilt en wat je budget is kunnen we je helpen met wat meer gedetailleerde antwoorden. Het land is zo groot als Europa dus er is van alles te zien en te doen.

Begin met het zoeken van een goed ticket en het uitzoeken van het visum. Al deze informatie kun je vinden bij de reisinformatie van Australië. Als je nog vragen hebt, laat het weten.

Mocht je het niet zelf allemaal willen uitzoeken dan kun je er ook voor kiezen om met een organisatie te gaan die het grootste uitzoekwerk voor je doet.
Gerelateerde onderwerpen
Islamitisch en reizen naar Australië
Reizen door Australië van Cairns naar Sydney
Werken en reizen in Australie
Reizen in west-australie
Budget reizen door Australië
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten