Wereldreis! Vertrek? Januarie 2013

freya20
» 05 aug 2012 21:26
Hoi !
Ik ben Freya.. 20jaar oud en zie er enorm naar uit om een wereldreis te maken!
Ik ben heel sociaal en creatief!
Ik werk als Zorgjuf in een kleuterklas en in januarie verloopt mijn contract...
De perfecte moment om er een tijdje tussenuit te gaan en de wereld te ontdekken!
Ik ben al naar NY en Thailand geweest..
Maar nu wil ik een stapje verder gaan.. langer weg blijven nog verder van huis gaan & nog veel meer landen zien!
Ik zoek een persoon dat er ook voor wil gaan om op de goedkoopste en leukste manier te reizen!
Andere mensen ontmoeten.. mee verdertrekken...
Al mijn vrienden hebben er of het geld niet voor, de intressen niet of exames... :)
Daardoor ben ik opzoek naar een kompleet vreemde persoon waar het toch mee klikt om met mij mee te reizen!
Leeftijd maakt voor mij niet zo uit maar toch graag een fit persoon want ik heb zelf ook altijd TONNEN ENERGIE! ;)
Ik hoop op die 1ne goede en positieve reactie van de persoon waar ik dan in Januarie mee kan vertrekken!... :) :)
Dianne*
» 07 aug 2012 11:03
Hallo,

Als ik je verhaal zo lees en dat met mijn ideeen vergelijk, dan kan het op papier wel gaan kloppen.
Ik zoek namelijk ook een reisgenoot en wilde in december of januari vertrekken voor ongeveer 3/4 maanden en als het bevalt nog langer! Zet niet graag allemaal gegevens online, dus kom graag met je in contact op een andere manier. Ik ben erg serieus al heb ik de plannen nog niet uitgestippeld. Wel heb ik een aantal ideeen in mijn hoofd die ik graag met iemand wil delen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Dianne
freya20
» 07 aug 2012 19:38
Hoi,
Ik heb facebook? moest je dat ook hebben...
freya min =) ik hoor wel iets van je?
Floor19921
» 08 aug 2012 22:01
Hoi meiden,

Ik wil graag in januari vertrekken naar Zuid-Oost Azie. Vliegen naar Bangkok lijkt mij de goedkoopste optie.
Waar willen jullie heenreizen?

Groetjes Floor
Dianne*
» 09 aug 2012 08:12
Ik heb al eens gereageerd, maar onderstaande heb ik op een andere site geplaatst. Laat het ook aan jullie weten zodat jullie kunnen zien wat mijn plannen zijn, als jullie dit iets vinden, hoor ik dat graag!

Hallo!

Ik ben Dianne en word deze maand 22 jaar. Ik ben op zoek naar iemand die met me mee gaat een avontuur door de wereld te maken ergens in januari 2013. Voor ongeveer 3/4 maanden en als het bevalt nog langer. Het mooiste lijkt mij om een auto te kopen en hiermee op reis te gaan. Met de auto door verschillende landen trekken. Ik heb echt een avontuurlijke reis voor ogen. Slapen bij boeren op het erf, in goedkope hotels, misschien soms wel in de auto en werken om leuke dingen te doen! Op reis zonder regels en tijdsbesef. Genieten van de dingen om je heen en kroegen bij langs en stadjes in. Een soort vakantie avontuur maar daarnaast wel wat werken om alles te kunnen realiseren. Ik heb nog niet veel uitgezocht, maar de reis gaat er sowieso komen. Mocht iemand mijn verhaal aanspreken en serieus te overwegen dit te gaan doen, dan krijg ik graag een reactie.

Groetjes,
Dianne

Gerelateerde onderwerpen

In totaal zijn er 2 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten