Beste reis fanaten,

ik ben op zoek naar 1 of meerdere reismaatjes om in deze periode naar Thailand te gaan. voor een hele reis of een gedeelte ervan en dan voornamelijk de start.

ik zou eind vorig jaar al gaan maar door omstandigheden ging dit helaas niet meer door.
ik heb nog niet echt een route uitgewerkt, maar heb wel een paar leuke dingen op een lijstje staan en ik zou heel graag naar de full-moon party gaan en aangezien die maar 1 keer per maand is probeer ik de reis er een beetje omheen te plannen. ik ga graag een drankje en dansje doen of een beetje genieten van het strand en uiteraard wil ik van de cultuur genieten en een beetje de toerist uithangen (eiland hoppen). beetje van alles dus.

ik ben zelf 30, man en kom uit Rotterdam. ik heb geen voorkeur voor hoe een reismaatje eruit zie zolang het maar een beetje klikt (drankje vooraf doen lijkt me handig). ik ben hiervoor naar alleen Bali geweest en ben er toen achter gekomen dat ik liever niet alleen op reis ga. ik ben ook een dikke wintersport fanaat.

mocht je interesse hebben stuur mij dan een mailtje op: Martinus_cornelis@hotmail.com omdat niet altijd alle berichten via het forum goed doorkomen.

gr Martin