Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

3.5 weken naar australie,

sweetpatie
» 21 jun 2013 23:23
hallo ik wil graag 10 maart richting australie gaan voor 3.5 week
en dan eastcoast, wat is leuk om te bezoeken allemaal ik had in gedachten
Adelaide , dan vliegen naar Melbourne,, daar een auto huren langs Canberra, Sidney, dan naar Brisbane,

Vanuit Brisbane Vliegen naar Cairns ..!

en dan via Dubai, of bankok, Singapore terug ?

Iemand enig idee of dit te doen is.. of tips ?
Kims
Reisexpert
» 22 jun 2013 01:35
Hi,

Er staat veel info onder reisinformatie -> Australie en er zijn al veel posts geplaatst over reizen aan de Oostkust, heb je die al gezien?

Succes ermee!
Kims
Reisexpert
» 22 jun 2013 02:08
Misschien is deze post interessant voor je, er staan ook nog wat links van andere posts in:
cairns-melbourne-weken-t26381.html
Francine
Reisexpert
» 24 jun 2013 19:44
Wat wil je precies? Want 3,5 week voor Adelaide-Cairns is echt superkort. Je focust je erg op steden. Zou ik persoonlijk niet doen. Australie is naar mijn idee voornamelijk interessant om de natuur en niet zozeer de steden. Je wilt erg veel doen. Ik zou voor die 3,5 week kiezen voor een deel van de route. Bijvoorbeeld Adelaide-Melbourne-Sydney (eventueel door naar Brisbane) met de auto OF Brisbane-Cairns met de auto.
Je zit in het noorden nog met een staartje van het regen/cyclonenseizoen. Wel mooi groen, maar ook wel veel kans op overstromingen en storm.

Wat wil je zien? Wil je vooral veel autorijden of ook wandelen, wil je vooral steden zien en feesten of ook andere dingen zien en doen?
Gerelateerde onderwerpen
Reis van 7 weken naar Australie, wat kan ik zien?
oostkust van Australie van Byron-bay naar Cairns in 3 weken
Route 6 weken Australie en 6 weken Nieuw Zeeland
6 weken Australie
Reisadvies Australië 4 weken
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast