Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Weblog doet het niet meer na beveiligen wachtwoord

Karlijn
» 25 sep 2013 22:25
Hoi hoi,

Mijn weblog doet het niet meer nadat ik hem wilde beveiligen met een wachtwoord... Ik heb gister een wachtwoord ingesteld via mijn ipad en nu kom ik er niet meer op? Of doe ik iets verkeerd? Het gaat om deze site: klijntje.aroundtheglobe.nl

Kan het wachtwoord dus ook niet meer er af halen nu? Weet wel voor 99% zeker dat ik het goede wachtwoord had ingevuld... Ik zou graag zien dat ik voor volgende week online ben, want dan stap ik in het vliegtuig! *) Wie helpt mij? De reden dat ik het wil afschermen heeft overigens met mijn werk te maken!

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Karlijn
Erik
Site Admin
» 26 sep 2013 08:09
Hoi Karlijn,

Heb je mail beantwoord en er weer voor gezorgd dat je kunt inloggen. Je wachtwoord was niet goed ingesteld zo te zien. Deze is nu gereset.
Karlijn
» 28 sep 2013 18:31
Super, nogmaals bedankt!!!
SarahBierens
» 27 apr 2014 06:55
Ik heb precies hetzelfde!

Heb een wachtwoord voor mijn weblog ingesteld nadat ik meerdere malen spam in mijn gastenboek ontving, heel vervelend. Zojuist een wachtwoord ingesteld maar kom er nu zelf niet meer in.
Kan dit alsjeblieft gewijzigd worden?

Het gaat om sarahtje.aroundtheglobe.nl
Erik
Site Admin
» 28 apr 2014 08:24
Ik heb het wachtwoord even verwijderd. Ik heb meerdere mailtjes ontvangen over spam problemen. Deze worden hopelijk later vandaag opgelost.
SarahBierens
» 28 apr 2014 17:51
Bedankt Erik, ik kan weer inloggen. Hopelijk is het spam probleem opgelost zodat ik geen wachtwoord hoef aan te maken. Zoals je hebt gemerkt raken sommige lezers van mijn blog daarvan in paniek ;)

Groet, Sarah
Gerelateerde onderwerpen
Foto uploaden (niet voor weblog)
koppeling weblog forum werkt niet
Gastenboek werkt niet meer
kan niet meer op mijn reisblog
reactieveld doet raar
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten