Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Vrouwelijk reismaatje gezocht! Afrikaans land juli/augustus 2016, +- 4 weken

Marrit123
» 30 apr 2016 21:38
Ik zoek een leuk vrouwelijk reismaatje die samen met mij ongeveer 4 weken naar een Afrikaans land wil afreizen in de maanden juli/augustus. Om precies te zijn: tussen 16 juli en 22 augustus. Ik ben 24 jaar en heb tot nu toe gereisd in Europa en Zuid-Afrika en ben heel erg toe aan een nieuw avontuur! Ik zit te denken aan landen als Tanzania, Kenia, Madagaskar of Namibië. Ik hoef niet super low budget te reizen, maar zit wel te denken aan hostels (voor de gezelligheid). Ik wil graag het (ei)land verkennen en leuke dingen doen, maar houd er ook van om ergens een paar dagen (of een week) te blijven en te genieten van het ‘gewone’ leven daar. Als ik met iemand op reis ga vind ik het logisch dat je elkaar ook vrij laat in de keuzes van activiteiten en dat je niet altijd alles samen hoeft te doen. Zelf vind ik het wel prettig een bepaald plan te maken vooraf, ook omdat ik dat erg leuk vind om me mee bezig te houden! Maar een strakke planning van dag tot dag hoeft zeker niet. Ik woon in Groningen en het is natuurlijk altijd handig als je in de buurt woont zodat we elkaar eventueel kunnen ontmoeten na mailcontact, maar gelukkig is alles in Nederland te bereizen ;)
JohannekeHuijben
» 20 mei 2016 19:46
Hoi Marit,

Habari!?

Super tof dat je ook deze kant op wilt!

Ik ben 25 april vertrokken vanuit Nederland om een 2 maanden durende veldwerk voor mijn studie te doen in Mumias, Kenia. Dit is in het westen van Kenia vlakbij Kisumu en Lake Victoria (Een prachtig groen gebied!). Ik ben hier inmiddels bijna 4 weken en beeindig m'n project over 5 weken, rond 24 Juni.
Ik vertrek dan weer voor een paar dagen terug naar Nairobi, waar ik op aangevlogen ben vanuit NL, om een paar dagen bij te komen in een super fijn hostel waarna ik mijn reis voor nog eens 5 weken wil vervolgen. Het idee is nu Arusha, Moshi Tanzania (Kilimanjaro). Verder heb ik de wens een poosje op Zanzibar en mogelijk Pemba island te verblijven. Maar tussen door/vooraf/naderhand staat alles eigenlijk nog open. Mogelijk zou het leuk zijn te meeten? :)

Mocht je het leuk vinden is dit mijn blog: http://jojoinafrica.waarbenjij.nu/ waar ook enkele foto's op staan.
Mijn email is: Johannekehuijben@gmail.com

Kwaheri!
Gerelateerde onderwerpen
eind juni/juli of augustus voor 4 weken naar Zuid Afrika
Reisgenootje Gezocht 1 Augustus 2016
Reisgenootje gezocht voor Zuidelijk Afrika in Augustus 2016
Last-minute reismaatje gezocht:Zuid-Afrika,2 weken in sept.
vliegmaatje Kaapstad 17 juli 2016
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast