Vrijwilligerwerk op grieks hondenasiel

beck46
» 07 dec 2009 16:33
op het griekse eiland aegina (één uur varen van athene) is de stichting animal protection aegina & agistra actief. Deze stichting heeft, ondere andere, een hondenasiel. Hier worden honden opgevangen die geen eigenaar meer hebben. Vaak zijn deze honden gedumpt ergens langs de kant van de weg.

bij het asiel krijgen ze goede zorg en wordt er op zoek gegaan naar nieuwe baasjes. Aangezien de eigenaar van de stichting een duitse is, worden er voornamelijk nieuwe eigenaars in duitsland gevonden.

Het hondenasiel is nu op zoek naar vrijwilligers die graag willen komen helpen met de vele werkzaamheden, Je krijgt gratis onderdak.

De werkzaamheden zullen, onder andere, bestaan uit:
 Het schoonmaken van de verblijven
 Uitlaten van de honden
 Medicijnen toedienen
 Honden naar de dierenarts brengen
 Af en toe helpen met het papierwerk
Het is een plus als je ook je rijbewijs hebt.

Naast het werk heb je natuurlijk ook voldoende vrije tijd waarin je het mooie eiland kan ontdekken. Heerlijk op het strand liggen of genieten van het uitzicht in een van de cafés aan de boulevard. Er is voldoende te beleven op Aegina!

mocht je meer informatie willen over de stichting of over het vrijwilligerswerk mail mij dan. mknoppert@yahoo.com
anita willemse
» 12 jun 2011 00:42
Ik heb wel tijd om 2 weken in griekenland te gaan werken in het asiel maar eerlijk gezegd zou ik graag samen met een andere vrouw willen. Ik ben een vlot type van 56 .Wie heeft hier zin in?
Rianne23
» 13 aug 2012 13:00
Graag zou ik deze ervaring ook een keer willen mee maken. Ik ben een jonge dame van 23 jaar oud. Zouden jullie me misschien nog meer informatie kunnen opsturen?
Travelator
Reisexpert
» 13 aug 2012 13:26
Rianne23 schreef:Graag zou ik deze ervaring ook een keer willen mee maken. Ik ben een jonge dame van 23 jaar oud. Zouden jullie me misschien nog meer informatie kunnen opsturen?
Hoi Rianne,

De persoon die dit bericht geplaatst heeft, was in 2009 voor het laatst actief op dit forum.
Ik denk dat je beter even op internet kunt zoeken...
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast