Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Vraag visum aanvragen

missnikk
» 30 nov 2010 18:35
Ik ben bezig mijn visum aan te vragen en alles was vrij duidelijk tot nu.

Weet iemand wat ik moet het kopje Save an application? Bij de vraag description
Wat hebben jullie daar ingevuld?
Alvast bedankt

Dit is de tekst:

You can save this application at any time and return to it later. After you have finished filling out this application you must save it before you can lodge it.

When you save your application you will be asked to choose a password and you will be given a Saved Application ID. This Saved Application ID and password will allow you to retrieve your saved application at a later time.

You will also need this password to electronically attach supporting documents to your application after it has been lodged. You should retain this password until after your application has been decided.

You can also enter a brief description here to help you identify this specific application.
Ron
Reisexpert
» 04 dec 2010 19:23
hey,

ik heb zo 1 2 geen idee maar gaat het om een keuze die je moet maken of een antwoord intyppen??
wat ik wel begrijp is dat je aanvraag eerst moet opslaan en dan pas kan verzenden.
als je hem opslaat maak je een account aan met wachtwoord, hier kun je daarna weer mee inloggen om je status van je aanvraag te checken.
missnikk
» 04 dec 2010 22:14
Volgens mij was het allemaal niet zo belangrijk. Heb gewoon wat ingevuld en had de volgende dag antwoord dat mijn visum was goed gekeurd :D Gelukkig
Marije
Reisexpert
» 04 dec 2010 22:19
Oh haha, ik had net een vertaling gemaakt en die zou ik net plaatsen, maar je hebt al gereageerd. Fijn dat het allemaal gelukt is!
Ron
Reisexpert
» 06 dec 2010 12:03
mooi dat heet gelukt is.
Gerelateerde onderwerpen
visum aanvragen
visum aanvragen Australië
Visum aanvragen Australië
Hulp bij aanvragen visum
Visum aanvragen met criminal conviction
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten