Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Vliegticket Australië

DionR
Vakantieganger
» 09 jan 2011 22:32
Hallo allemaal!
Op het moment ben ik druk bezig met het vastleggen van mijn reis naar australie/nieuw zeeland.(6 maanden)
Ik ben langs een reisbureau geweest en heb daar me route vastgesteld. Nu ben ik met het ticket bezig
en kwam daar verschillende opties tegen. Het reisbureau bood me een flexibel ticket aan met wijzigingskosten van
50 euro.

Echter kwam ik later op de site World Ticket Center en daar bieden ze me het zelfde ticket aan, alleen dan bijna 400 euro goedkoper. De wijzigingskosten zijn dan wel 100 euro excl administratiekosten.

Nu vind ik dit erg veel geld waar ik een hoop extra dingen kan doen op mijn reis.
Mijn vraag is, heeft er iemand ervaring met deze site? Het gaat wel om een hoop geld, dus wil dat dat wel goed
geregeld wordt.

Alvast bedankt!
Kims
Reisexpert
» 10 jan 2011 05:19
Hoi Dion,

Ik heb geen ervaring met worldticketcenter. Wij boeken meestal onze tickets rechtstreeks met de vliegmaatschappijen (via hun websites), scheelt vaak in kosten (omdat je direct boekt) en dan kun je per maatschappij meteen zien wat de wijzigingskosten zijn en direct via hen wijzigen.

Succes ermee! :Y
GREAEA
Reiziger
» 10 jan 2011 23:14
Ik heb geloof ik wel wat goede reacties over world ticket center gelezen hier, maar als je echt goedkope tickets wilt kun je ook is op www.airasia.com kijken. Daar heb ik mijn ticket naar Australië geboekt. Een enkeltje kan je voor minder dan €400 boeken vanaf Parijs of Londen, als je er vroeg bij bent.

Je moet dan trouwens wel zo vroeg mogelijk boeken. Ze vliegen trouwens ook binnenkort van/naar Nieuw-Zeeland.

Verder is 't volgens mij vrijwel altijd voordeliger om je tickets los te kopen dan een pakket te kopen, alleen kost 't je wel iets meer tijd om de goedkoopste tickets te vinden.
Jolanda88
» 13 jan 2011 14:52
Hey!
Ik heb eerst ook op Worldticketcenter gekeken. Dit is volgens mij wel een goede site alleen ik heb m'n ticket daar uiteindelijk niet gekocht omdat ik óf een enorm lange overstaptijd had óf 4 keer moest overstappen.
Via vrienden ben ik op de website van fly emirates (emirates.com) gekomen en dit is wel een goede maatschappij, goede prijs en een relaxte vlucht. Ik vlieg 4 februari.
Hoop dat je hier wat aan hebt!
Groetennnn
smegger
» 13 jan 2011 21:29
Hoi,

Ik ben ook op zoek naar tickets naar australie. Emirates had best goede (goedkope) tickets zag ik. Toen ik op enkele review sites ging kijken zag ik bijna alleen maar negatieve berichten over emirates?! Beetje vreemd met de reactie hierboven.. Iemand zelf ervaring met de maatschappij??

Thx!
Groeten
Jolanda88
» 14 jan 2011 08:30
Nou weet je wat het is, ik heb ook op zo'n review site gekeken maar mensen gaan daar vooral hun reactie achterlaten als deze negatief is. Ik geloof dat het hoogste cijfer een 6 of 7 was ofzo? Weet niet of jij ook op zo'n site hebt gezeten :P

In ieder geval hoor ik overal dat Emirates goed is aangeschreven en ze hebben al verschillende prijzen gewonnen voor klantvriendelijkheid e.d., maar ik vlieg 4 februari met ze dus dan zal ik het wel laten weten!
Gerelateerde onderwerpen
Vliegticket Indonesie-Australie, Australie-Amsterdam
Enkel vliegticket naar Australië?
Vliegticket Amsterdam - Australië - Azië
Vliegticket boeken naar Australië en Nieuw Zeeland
Vliegticket Singapore-Sydney
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten