Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Vliegticket Australië

DionR
Vakantieganger
» 09 jan 2011 22:32
Hallo allemaal!
Op het moment ben ik druk bezig met het vastleggen van mijn reis naar australie/nieuw zeeland.(6 maanden)
Ik ben langs een reisbureau geweest en heb daar me route vastgesteld. Nu ben ik met het ticket bezig
en kwam daar verschillende opties tegen. Het reisbureau bood me een flexibel ticket aan met wijzigingskosten van
50 euro.

Echter kwam ik later op de site World Ticket Center en daar bieden ze me het zelfde ticket aan, alleen dan bijna 400 euro goedkoper. De wijzigingskosten zijn dan wel 100 euro excl administratiekosten.

Nu vind ik dit erg veel geld waar ik een hoop extra dingen kan doen op mijn reis.
Mijn vraag is, heeft er iemand ervaring met deze site? Het gaat wel om een hoop geld, dus wil dat dat wel goed
geregeld wordt.

Alvast bedankt!
Kims
Reisexpert
» 10 jan 2011 05:19
Hoi Dion,

Ik heb geen ervaring met worldticketcenter. Wij boeken meestal onze tickets rechtstreeks met de vliegmaatschappijen (via hun websites), scheelt vaak in kosten (omdat je direct boekt) en dan kun je per maatschappij meteen zien wat de wijzigingskosten zijn en direct via hen wijzigen.

Succes ermee! :Y
GREAEA
Reiziger
» 10 jan 2011 23:14
Ik heb geloof ik wel wat goede reacties over world ticket center gelezen hier, maar als je echt goedkope tickets wilt kun je ook is op www.airasia.com kijken. Daar heb ik mijn ticket naar Australië geboekt. Een enkeltje kan je voor minder dan €400 boeken vanaf Parijs of Londen, als je er vroeg bij bent.

Je moet dan trouwens wel zo vroeg mogelijk boeken. Ze vliegen trouwens ook binnenkort van/naar Nieuw-Zeeland.

Verder is 't volgens mij vrijwel altijd voordeliger om je tickets los te kopen dan een pakket te kopen, alleen kost 't je wel iets meer tijd om de goedkoopste tickets te vinden.
Jolanda88
» 13 jan 2011 14:52
Hey!