Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Vliegen naar Polen

waanders
» 30 jan 2018 14:41
Vraagje: is het een probleem om van een ander vliegveld terug te vliegen naar Nederland dan waar je aangekomen bent? Idee is om te vliegen naar Warschau, met de trein naar Krakau en dan terug te vliegen vanaf Krakau. Ik kan me niet voorstellen dat het een probleem is, maar wie weet mag dat om een of andere reden niet?
laurensvanrossum
» 30 jan 2018 23:00
Nee hoor dit is geen enkel probleem. Het zijn ook 2 mooie steden om te bezoeken in Polen.
menasil
Reisexpert
» 02 feb 2018 11:27
Ik heb het zelf ook eens gedaan maar dan andersom. Heen naar Krakow, terug vanaf Warschau. Geen probleem dus. Leuke combinatie! Hoeveel dagen trek je uit voor deze trip?
waanders
» 07 feb 2018 09:01
Bedankt voor jullie reacties! Door omstandigheden moet ik de reis even uitstellen, maar ben zeker nog wel van plan te gaan. Bedoeling is dan 2 dagen Warschau, dan een reisdag voor de trein (is maar een paar uur, dus nog wat extra tijd in Warschau of Krakau) en dan 3 a 4 dagen in Krakau.
Gerelateerde onderwerpen
Wanneer kun je rechtstreeks naar Poznan vliegen?
Keulen-Polen
Wroclaw (Polen)
Vliegen op Riga of Vilnius
Tips voor lang weekend weg zonder te vliegen
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten