Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Visum voor stage in Australië

jdeheij
Reiziger
» 25 aug 2011 19:03
Ik wil in januari stage lopen in
OZ. Ik kan het working holiday visum niet aanvragen en occupationel trainee visum is te duur. Nu heb ik een 12 maanden tourist visum aangevraagd maar die is geweigerd omdat ik stage loop op vrijwillige basis!! Wat moet ik nu????

Toch aangeven dat mijn plannen zijn gewijzigd en ik alleen maar ga reizen? Of een hele nieuwe visa procedure starten, als dat mogelijk is.

Please help me!
Kars
Wereldreiziger
» 26 aug 2011 00:27
Is een work and holiday visum echt niet mogelijk dan? Ik gebruik die, en sta vervolgens geregistreerd als "voluntueer worker" waardoor ik geen last heb van de beperkingen van het visum doordat ik niet als Trainee of als employee sta geregistreerd.
Kims
Reisexpert
» 26 aug 2011 10:18
Hi,

Mijn partner heeft een paar jaar geleden ook geprobeerd om een langer toeristenvisum aan te vragen en gaf ook aan dat ze vrijwilligerswerk ging doen. Ik was toen aan het werk in Sydney. Dat werd toen afgewezen en kreeg ze nog een kans om het in te dienen. We hebben er toen een verhaaltje van gemaakt dat ze onze reis door Australie ging plannen, bla bla bla. En toen werd het wel afgegeven. Het werkt dus wel.

Het ligt eraan of je het risico wil lopen, maar als je dus inderdaad iets toeristisch aangeeft, zul je het zeer waarschijnlijk wel krijgen. Ik denk dat de risico's laag zullen zijn.

Succes ermee ^O^
Gerelateerde onderwerpen
Welk visum voor stage Australië
Stage Australië, welk visum?
Belangrijke vraag betreft stage visum Australië
Stage lopen Australië welk visum nodig?
Vind woonruimte voor stage in Sydney Australië
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast