Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Visum semester studeren Australie +2 maand reizen

Iw_verwijderd
» 28 feb 2012 09:30
Ik vertrek begin juli 2012 naar Brisbane Australie om 1 semester daar te studeren. Ik zal dus maar 4 vakken daar gaan volgen Daarna ga ik nog 2 maanden reizen. Ik ben dus van begin juli tot eind januari in Australie, zo'n 6,5 -7 maanden. Wat voor visum heb ik nodig?
Bedankt!
coen87
Vakantieganger
» 01 mar 2012 14:13
als je gaat studeren zul je een studenten visum moeten hebben, op de onderstaande link kun je alls info vinden die je nodig hebt en je visum aanvragen.
http://www.immi.gov.au/students/
ik geloof dat je met een studenten visum ook een bepaalt aantal uren mag werken.
Erik
Site Admin
» 01 mar 2012 14:39
Je mag dan 20 uur per week werken. Zie hier voor meer informatie:
https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/au ... -si33.html
Iw_verwijderd
» 01 mar 2012 16:46
Kan een studentenvisum ook als je alleen maar 1 semester gaat studeren als onderdeel van je studie in Nederland? Geldt dat visum niet alleen als je een hele studie daar volgt en afsluit met een diploma (zoals bijv je bachelor degree)? Bedankt in ieder geval voor het reageren!
Erik
Site Admin
» 01 mar 2012 16:52
Een studentenvisum is geldig voor de periode dat de studie duurt (bijvoorbeeld 1 semester) + 1 extra maand. Daarna zul je Australië moeten verlaten.
Uit de tekst haal ik het volgende. Daaruit maak ik op dat je het dus ook voor één semester kunt gebruiken. Maar misschien dat iemand anders dit zeker weet?! Ik niet in ieder geval :)
Gerelateerde onderwerpen
Werken reizen of studeren in Australië
Studeren als 30+ in Australie
studeren/werken in Australië
visum voor 1 maand backpacken
budget, aupair daarna maand langs oostkust reizen
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast