Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

visum aanvragen

milou92
Vakantieganger
» 17 aug 2010 13:46
ik heb een vraagje ik ben nu bij de vraag Passport place of isseu / issuing authority:

dat wil toch zeggen de instantie waar je paspoort vandaan komt bv.
bij mij is de instantie burgemeester van Gennep

moet ik dat dan invullen of zit ik nou helemaal verkeerd?
alsvast bedankt
gr.
Moira
Reisexpert
» 18 aug 2010 03:22
Hallo,

Inderdaad dat klopt dat moet je daar invullen.

gr van Moira
milou92
Vakantieganger
» 19 aug 2010 13:30
oke bedankt weet ik voldoende ;)
milou92
Vakantieganger
» 19 aug 2010 14:05
Ik heb weer een aantal vragen:
When do you propose to enter australia using the visa that you are applying for?
kijk deze vraag weet ik dus nog niet omdat ik wel weet in welke maand ik ga januari/ februari 2010 maar ik weet niet precies welke datum.

Kan ik hier nou bijvoorbeeld 15 januari 2011 invullen en later wijzigen?

what is your usual occupation?
Ik heb niet echt beroepswerkzaamheden omdat ik bij de plaatselijke supermarkt werk daar ben ik cassiere en werk ik op de brood/vlees/kaas afdeling. Ik ben wel nog student moet ik dan invullen dat ik nog student ben?

What is your hightest qualification
Ik ben in december klaar met mijn opleiding en dan (hoop) ben ik in het bezit van een mbo 4 opleiding maar voorlopig heb ik alleen nog maar een middelbaar diploma.

Moet ik dan gewoon invullen dat ik alleen een middelbaar diploma heb. ja toch? want ik ben nog niet in het bezit van dat andere diploma maar als ik naar australie ga ben ik wel in het bezit van dit diploma.

Do you require assistence with mobility or care due to a medical condition
Mijn medische conditie is goed ik ben gezond! Maar stel ik krijg daar een ongeluk dan wil ik wel graag medische hulp moet ik dan hier ja of nee invullen of gaat dit alleen over je medische conditie op dit moment.

ik hoop dat ik niet al te domme vragen heb gesteld :P maar in iedergeval alvast bedankt voor jullie reacties
groeten,
milou
ketting
Reisexpert
» 19 aug 2010 19:16
milou92 schreef:Ik heb weer een aantal vragen:
When do you propose to enter australia using the visa that you are applying for?
kijk deze vraag weet ik dus nog niet omdat ik wel weet in welke maand ik ga januari/ februari 2010 maar ik weet niet precies welke datum.

Kan ik hier nou bijvoorbeeld 15 januari 2011 invullen en later wijzigen?

Ik zou dan de datum invullen dat je op zijn vroegst gaat. Wel rekeninghoudend met de einddatum dat je visum afloopt natuurlijk. Als je bijvoorbeeld een jaarvisum neemt en je gaat maar 10 maanden, zou ik m gewoon op 1 januari zetten als je weet dat je in januari of februari vertekt. Anders je visum pas aanvragen wanneer je het wel zeker weet, heb je nergens last van.

what is your usual occupation?
Ik heb niet echt beroepswerkzaamheden omdat ik bij de plaatselijke supermarkt werk daar ben ik cassiere en werk ik op de brood/vlees/kaas afdeling. Ik ben wel nog student moet ik dan invullen dat ik nog student ben?

Student

What is your hightest qualification
Ik ben in december klaar met mijn opleiding en dan (hoop) ben ik in het bezit van een mbo 4 opleiding maar voorlopig heb ik alleen nog maar een middelbaar diploma.

Moet ik dan gewoon invullen dat ik alleen een middelbaar diploma heb. ja toch? want ik ben nog niet in het bezit van dat andere diploma maar als ik naar australie ga ben ik wel in het bezit van dit diploma.

Als het voor Australie is zou ik high school invullen

Do you require assistence with mobility or care due to a medical condition
Mijn medische conditie is goed ik ben gezond! Maar stel ik krijg daar een ongeluk dan wil ik wel graag medische hulp moet ik dan hier ja of nee invullen of gaat dit alleen over je medische conditie op dit moment.

Gaat om het huidige niveau van je gezondheid. Mocht je daar iets overkomen heb je hopelijk een goede reis-en ziektekostenverzekering

ik hoop dat ik niet al te domme vragen heb gesteld :P maar in iedergeval alvast bedankt voor jullie reacties
groeten,
milou
milou92
Vakantieganger
» 20 aug 2010 11:08
bedankt voor je reactie! Dit heeft erg geholpen ik heb nu mijn visum aangevraagd nou maar hopen dat ik wordt goedgekeurd!

groeten,
Gerelateerde onderwerpen
visum aanvragen Australië
Visum aanvragen Australië
Vraag visum aanvragen
Hulp bij aanvragen visum
Visum aanvragen op 17e, vertrekken op je 18e
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast