Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Visa 2e stage in Australië

Maudjj
» 11 nov 2013 15:05
Dit jaar ben ik voor 6 maanden naar Australië geweest (van februari t/m augustus) voor mijn stage. Hiervoor heb ik des tijds een Working Holiday visa aangevraagd. Naast mijn stage heb ik verder niks van ander werk gedaan. Komend jaar mag ik terug naar Sydney voor mijn afstudeerstage bij hetzelfde bedrijf. Dit zal van februari t/m juni zijn. Ik heb momenteel erg veel moeite met het vinden van een geschikt visa. Deels omdat ik al een WH visa heb gehad, deels door de tijdsdruk en deels omdat ik niet gesponsord zal worden door het bedrijf. Mijn stagebedrijf dacht de student/research visa 570 t/m 576 of 580 het meest geschikt zouden zijn. Echter moet ik hierbij een studie volgen bij een Australische school/uni (tenminste voor zo ver ik het kan begrijpen). Momenteel doe ik een bachelor opleiding en het is de bedoeling dat ik tijdens mijn afstudeerstage een onderzoek ga uitvoeren voor het bedrijf. Momenteel zit ik nogal met de handen in het haar omdat ik maar geen geschikt visa kan vinden |:( |:( Weet iemand van jullie misschien een visa dat misschien van toepassing kan zijn?
Erik
Site Admin
» 12 nov 2013 00:56
Volgens mij heb je de eerste keer een verkeerd visa gebruikt, waardoor je nu wat in de knel komt. Voor stages zijn (volgens mij) aparte visa's. Daarna had je dan een WHV kunnen aanvragen.

Wat nu het beste is durf ik niet te zeggen. Kims is onze Australië visa expert, hopelijk weet zij een antwoord op deze vraag.
Gerelateerde onderwerpen
Stage lopen in Australië!
10 maanden stage Australie
Buitenlandse stage Melbourne, Australië
Stage Australië, welk visum?
Visum voor stage in Australië
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten