Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Vervoer regelen in Noosa Australië

Jori
» 30 jul 2013 17:05
8 November ga ik voor 3 maanden stage lopen in Noosa (Australië) Ik zal van 8 tot 5 in een praktijk werken en wil mijzelf graag na werk of in de weekenden vrij kunnen vervoeren om bijvoorbeeld naar het strand te gaan om te surfen. Heeft er iemand goede adviezen hoe ik het beste/goedkoopste vervoer kan regelen voor Noosa?? Alvast hartelijk bedankt!
Kims
Reisexpert
» 31 jul 2013 09:16
Hi,

Als je een surfboard mee moet nemen naar het strand, zou ik een autootje kopen. Anders is een fiets een goed alternatief of misschien het openbaar vervoer, al ligt het er aan hoe dat zit in de buurt waar je gaat wonen...

Wat had je zelf in gedachte?
Jori
» 31 jul 2013 11:51
Ik zal in Noosa waters zitten, in de buurt van goodchap st. Naar het strand fietsen zal zo'n 20 minuten zijn per fiets en 10 minuten per auto. Ik weet alleen niet goed hoe ik in Noosa het goedkoopst een auto of fiets kan regelen? Weet u toevallig winkels in Noosa die goedkoop fietsen verkopen? De normale winkels verkopen alleen hele dure fietsen. Ik heb bijv ook al op Gumtree gekeken voor tweedehands fietsen, daar was het al iets goedkoper. Is dat de beste optie voor een goedkope fiets/auto? Alvast hartelijk bedankt.
Kims
Reisexpert
» 31 jul 2013 12:00
Hi,

Ter plekke zul je w.s. wel veel horen ook via lokale krantjes, advertenties bij supermarkten etc.
Er zijn nu ook voor veel dorpen/stadjes op Facebook "Buy, Sell and Swap" pagina's waar heel veel 2e hands wordt verkocht.

Komt goed, je bent er op tijd bij ;-)
Jori
» 31 jul 2013 12:08
Oke bedankt alvast! :)
Gerelateerde onderwerpen
Wat regelen voor een reis naar Australië?
Australie via openbaar vervoer
Huurprijzen vervoer in West Australie
Bakpakken Australie - work visa - vervoer
Tussenstop in Sydney - noodzakelijk om visum te regelen?
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten