Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

verder reizen met bus of auto kopen?

Annebelle
» 10 feb 2013 13:04
Wat is het meest aan te raden? Zit momenteel met mijn vriend in adelaide en we gaan vanaf hier naar Melbourne en dan de hele oostkust omhoog tot cairns. We zouden ook nog naar uluru willen. Best een auto kopen en daarin slapen of met de bus en hostels? En welke auto dan best? Camper, of is een stationwagen al voldoende? Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!! Groetjes
Francine
Reisexpert
» 10 feb 2013 16:47
De bus is prima te doen, maar een auto geeft je wel veel meer vrijheid. Als je het geld hebt, zou ik een auto kopen. En dan zou ik een simpele, goedkope, kleine auto nemen + een tent mee, dan ben je het goedkoopst uit qua brandstof en aanschaf.
En hoe wil je naar Uluru? Hoeveel tijd hebben jullie? Kun je ook vanaf Adelaide naar Uluru, dan Darwin en omgeving, dan naar Cairns en dan oostkust? Maar ik heb geen idee van de tijd die jullie hebben.
bolletjeom
Reisexpert
» 10 feb 2013 17:23
Een camper huren en voornamelijk wild kamperen kan goedkoper zijn dan twee buspassen en voor twee personen alle nachten in een hostel.

Voordeel van huur is dat het makkelijk en zonder risico is. Duik er eens in met een rekenmachine bij de hand zou ik zeggen.
Gerelateerde onderwerpen
Reizen Australië + Auto kopen
auto kopen met ebay???
auto kopen
perth to darwin: vliegen of per auto/bus
vragen over auto kopen
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast