Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Vanaf maart 2018 voor 3/4 maanden reizen door Midden-Amerika

Jolien95
» 04 aug 2017 15:14
Hoi!

Vanaf eind maart 2018 wil ik graag 3/4 maanden door Costa Rica, Nicaragua en Guatemala reizen.
In alle landen zou ik graag in een gastgezin of op een Spaanse school om mijn Spaans verbeteren. Ook voor vrijwilligerswerk sta ik wel open, maar daarvoor ben ik er denk ik te kort.
Aangezien Midden-Amerika niet het meest veilig is voor een blank meisje alleen, zou ik graag een reismaatje willen die met dezelfde intentie willen gaan reizen :-)

Ik ben 22 jaar, afgestudeerd communicatie en ik kom uit Leeuwarden. Mijn hobby's zijn sporten (boksen en fitness) en daarnaast houd ik van biertjes/wijntjes drinken! Who's joining?

Groetjes, Jolien
Marla
» 16 aug 2017 19:51
Beste Jolien,

Leuke plannen! Ik wil graag februari 2018 starten in Costa Rica, ik zoek daar 2 vriendinnen op. Daarna wil ik verder reizen. Ik zie dat jij bv. zou willen werken, betekent dat dat je lang op een plek wil blijven?

Ik ben trouwens 25, ook afgestudeerd communicatie ;).

Groet,
Marla
Jolien95
» 05 sep 2017 10:06
Hoi Maria,

Wat leuk! Ik weet nog niet goed wat ik precies ga doen, ik denk dat dit rond november/december pas echt concreet wordt. Wel wil ik sowieso Spaanse lessen voor langere tijd volgen en vrijwilligerswerk doen.
Laten we anders rond die tijd nog eens contact hebben!

Groetjes, Jolien
Reischick
» 13 feb 2018 06:56
Hoi Jolien,

Ik ga zelf vanaf halverwege maart reizen in Nicaragua. Mocht je ergens Spaans aan 't leren zijn kunnen we misschien ergens meeten voor een drankje :D.
Wil zelf 2 weken ongeveer rondtrekken en een weekje surfen. Mocht je aan wil sluiten dan kan dat natuurlijk ook.

Groetjes,
Esther
Gerelateerde onderwerpen
Midden/Zuid Amerika vanaf ongeveer januari 2018
3-4 maanden door Midden-Amerika
5 maanden Zuid-Amerika vanaf augustus 2018
Midden en Zuid-Amerika vanaf februari/begin maart 2015
Reizen Midden Amerika vanaf mei
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten