Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Op vakantie naar Nederland

Wiljen
Vakantieganger
» 08 okt 2013 08:12
Hoi je leest het goed, volgend jaar wil ik vanuit Australie op vakantie in Nederland.(Rond Juni)
Ik heb namelijk een job aangeboden gekregen met een sponsorship dus ik blijf hier nog wel een tijdje.
Ik zat te kijken naar tickets en de prijzen vallen mij opzich wel mee. (Rechtstreeks naar Schiphol)

Ik wil eigenlijk voordat ik meteen naar Nederland vlieg eerst nog een ander land aandoen.
Nu hoor ik veel mensen over goedkope tickets als je vroeg boekt maar ik probeer deze ook te vinden.. maareh helaas!?

Landen waar ik wel heen zou willen:
- Philippines
- India
- Cambodia
- Malaysia

Waar en hoe kan ik deze tickets vinden?
Tips zijn meer dan welkom *O*
Erik
Site Admin
» 08 okt 2013 09:25
Maleisië is volgens mij sowieso geen goedkope bestemming om op te vliegen. Net als de Filipijnen.
Voor Cambodja kun je het beste vliegen op Bangkok en dan over land verder reizen. Voor India zou je kunnen kijken bij Turkish Airlines, Emirates en Ethiad.

Verder kun je natuurlijk Skyscanner bekijken.
Wiljen
Vakantieganger
» 08 okt 2013 09:27
Thanks voor de tips!
Erik
Site Admin
» 08 okt 2013 09:41
Ik zie nu pas dat het vanuit Australië naar Nederland is. Maar denk niet dat het wat de routes betreft veel uitmaakt.
Globeskater
Reisexpert
» 16 okt 2013 21:15
Ik heb onderweg van en naar Australie met china airlines gevlogen en ben onderweg in Taipei, Taiwan uitgestapt en heb dat land 2 maal bezocht. China airlines stop ook in Bangkok waar hetzelfde mogelijk is.

Ik zou dus kijken via welke landen de grote airlines vliegen en dan kijken of je die landen wilt bezoeken of dat er vanaf zoals bijv bangkok goedkope airasia vluchten gaan. Ik denk dat dat de goedkoopste optie is. In taiwan had ik 2 keer een week voordat ik weer verder vloog.
Kims
Reisexpert
» 17 okt 2013 04:56
Hi,

Het ligt er aan waar je vandaan vliegt in Australie maar Jetstar heeft geweldige aanbiedingen naar veel Aziatische bestemmingen!

Verder vliegt Tiger Airways zeer goedkoop!

Ook is er sinds kort de airline Scoot die bijvoorbeeld vanuit Perth naar Azie vliegt met zeer goede aanbiedingen. Deze week bijv. $88 van Perth naar Singapore!!!

^O^
Gerelateerde onderwerpen
In oz verdiend geld meenemen naar Nederland.
Tips voor vakantie naar Sydney Australië
Vraag over dubbel paspoort australie - nederland
Australie - Nederland soccer 10 oktober 2009
Een Australische bankrekening openen vanuit Nederland?
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast