Uitgaand ticket Sri Lanka

sticker
» 10 jan 2016 21:33
Hi!

In maart reis ik naar Sri Lanka, voor tussen de twee en drie maanden. Ik heb een enkeltje geboekt. Nu wordt er echter van mij verwacht dat ik een ticket uit Sri Lanka heb welke ik moet laten zien tijdens het inchecken van mijn heenvlucht, en wellicht ook voor het aanvragen van mijn visum? Aangezien ik nog niet weet wat mijn volgende bestemming wordt en wanneer ik wil gaan vliegen, was ik benieuwd naar de opties om hiermee om te gaan. Ik lees verhalen over het 'faken' van een ticket tot een ticket boeken welke geannuleerd kan worden. Echter ben ik benieuwd naar jullie ervaringen en eventuele aanvullingen op hoe hiermee om kan worden gegaan. Bijvoorbeeld, ik vlieg van Schiphol naar Londen naar Colombo. Moet ik het uitgaande ticket dan op Schiphol of Londen kunnen tonen?

Alvast bedankt voor het meedenken!
Chantall
Reiziger
» 02 feb 2016 07:00
Leuk! Het is altijd fijn om geen plan te hebben.
Zelf had ik een retour naar Sri Lanka, maar daar hebben ze nooit naar gevraagd, ook niet voor mijn visa. Ook in andere landen die vragen om een retourticket of voldoende geld op je rekening heb ik nooit meegemaakt dat ze hier naar vragen. Iemand anders wel? Ze zijn vrij gewend aan backpackers zonder plan. Zolang je genoeg geld hebt voor een ticket zou ik me er niet druk om maken.

Gerelateerde onderwerpen

In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten