Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Tweede WHV icm vliegticket

Mil1
Reiziger
» 08 jan 2009 20:32
Heeft iemand ervaring met het volgende?

Ik ga eind dit jaar of begin volgend jaar met een first Working Holiday Visa naar Australië. Nu ken ik mezelf een beetje en denk dat ik in dat jaar ervoor zorg dat ik nog een jaar kan blijven, dus met een second WHV die ik vanuit Oz regel.
Nu zijn de meeste vliegtickets een jaarretour, maar als je dan toch 2 jaar down under bent lijkt me dat redelijk onnodig. Heeft iemand een idee of je met zo'n ticket later nog de datum kan aanpassen? Of zijn er andere ideeën om in dit geval niet al te veel in de vliegkosten te zitten? Iemand ervaring hiermee?
Ron
Reisexpert
» 08 jan 2009 20:42
hey mil1,

ik heb zelf ook me visum verlengt naar 2 jaar toen ik er was wat inhield dat ik me terug vlucht weg gooide.
als je een retour ticket koopt dan raak je hem kwijt aaangezien ze er nog niet zijn voor 2 jaar.
een optie die je hebt is om een enkeltje australie te kopen en return vlucht naar nieuwzeeland of fiji ligt er net een beetje aan wat je wil of waar je zit.
houd er rekening mee dat de maatschappij waar je mee vliegt om bewijs kan vragen wanneer je australie verlaat.
dus om te zorgen dat ze je laten boorden heb je een ticket het land uit nodig heb je dit niet dan laten ze je niet het vliegtuig in, heb dit zelf meegemaakt, heb het gelukkig kunnen oplossen op het vliegveld. ^O^
Mil1
Reiziger
» 11 jan 2009 11:03
Goede tip! Dank je wel :)
Gerelateerde onderwerpen
tweede keer werken in Australie
Tweede visum voor Australië aanvragen
Tweede keer work and holiday visum aanvragen
WHV en ticket
Verzekeren (WHV)
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten