Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Trouwen in het buitenland

jeanluc
» 13 feb 2017 01:33
Beste,...ik zoek contacten en adressen van van mensen uit vreemde landen alwaar de cultuur nog is gebaseerd op de oude tradities en waarden tussen man en vrouw. Aangezien ik na meer dan vijf jaar van alleen zijn geen parthner meer kan vinden in Belgie heb ik besloten men geluk in het buitenland te zoeken,ak=lle tips en raad zijn wrlkom Waar ik ook geen vertrouwen is heb in tal van date sites op internet dacht ik misschien langs deze weg mensen te vinden welke men argumenten begrijpen.Men bedoelingen zijn eerlijk en ik wil geen oude man worden welke alleen door het leven moet gaan,ik zoek een natuurlijk eenvoudig iemand met respect voor man en liefde, ik hoop van de redactie ze dit willen plaatsen wwaar voor dank
LaosFan
Reisexpert
» 23 mei 2017 08:18
@jeanluc

Al wat informatie gevonden? Ik denk dat je op vele plaatsen in de wereld vrouwen kunt vinden die respect voor je hebben (omgekeerd moet dat ook zo zijn natuurlijk) en waarmee je een goede relatie kunt hebben. Ik ben getrouwd in Laos en gelukkig met mijn vrouw, maar als ik in Nederland, België, Swaziland of waar dan ook getrouwd was had dat ook zo kunnen zijn denk ik. Ik denk dat het sterk afhangt van je eigen wil, geluk en natuurlijk of je iemand kunt vinden waarmee je samen wilt zijn (en andersom, ook wel makkelijk >:) ).
Gerelateerde onderwerpen
In het ziekenhuis in het buitenland
Bellen naar het buitenland
Engels of Spaans leren in het buitenland
Hoe online blijven in het buitenland?
HELP! Woon Al Jaren In Het Buitenland En GBA Ingeschreven!
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast