Hoi reizigers,

Aankomend juli (6 juli t/m 30 juli) ga ik rondreizen door Japan van Nagasaki naar Tokyo. En onderweg zit ik te denken aan plekken als Aso San, Beppu, Hiroshima, Naoshima, Himeiji, Koya-San, Kyoto (o.a. Gion festival & omgeving), Tokyo (en omgeving)....
Ik hou ervan om veel te zien en doen tijdens zo'n reis, uitrusten doen we wel weer thuis op de bank met de foto's ;). Ga liever Mount Fuji beklimmen, sneeuw apen bekijken en Japan beleven met al zijn tempels en gebruiken.
Ik reis graag met een backpack maar slaap wel in hotels of hostels met privé kamers, 3 sterren backpacken zoals ik het noem. Maar ga rustig op een plastic krukje bij een eettentje een hapje doen... véél liever dan bij een Michelin sterren restaurant. Hou ook graag geld over voor de volgende reis!

Wie ik ben? Tussen 9 en 5 werk ik als grafisch ontwerper & art director, in me vrije tijd doe ik aan hardlopen en andere sportieve uitdagingen. Ben niet het type om tot in de kleine uurtjes te gaan feesten. Maar een drankje doen altijd leuk! Heb door diverse landen als Maleisië, China, Tibet, Mexico, Peru, Laos, Vietnam, Cambodja, Sri Lanka... rondgereisd met verschillende mensen. Spreek goed Engels en heb gevoel voor humor, positieve instelling (moet wel leuk zijn op reis en in het leven) en nuchter. Reizen doe ik met de Lonely Planet lekker alles zelf bepalen en uitzoeken.

Wie weet is er hier iemand die dit ook leuk lijkt of toevallig ook ergens rond die tijd in Japan zit. Ik zeg laat wat weten...

Groet, Miranda