Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Travel buddy gezocht - Vietnam, januari 2018

Alex9876
» 08 okt 2017 22:12
Hoi!

Vorige zomer ben ik met de rugzak naar Thailand geweest, en in januari gaat ie drie weken mee naar Vietnam. Ik zit er aan te denken om net iets voor de jaarwisseling te vertrekken, maar heb nog niet heel veel gepland. Lijkt het je leuk om een deel van de reis samen te doen, of misschien de vlucht, of alleen ideeën te ruilen? Stuur me een berichtje!

-Alex, 28, Arnhem
fabiana95
» 09 okt 2017 21:57
Hoi Alex,

Ik ben geïnteresseerd! Ik ben van plan om in januari en februari voor het eerst een verre reis te maken en ik wil graag naar Vietnam en Cambodja. Ik wil in het noorden beginnen, naar het zuiden en dan in Cambodja te eindigen. Zelf zat ik te denken om in de week van 8 januari te vliegen. Ik wil graag alleen reizen, omdat ik dat een uitdaging vind, maar ik zou het ook leuk vinden om deels samen te reizen. Ik hoor het graag!

Groetjes Fabiana
Alex9876
» 10 okt 2017 07:34
Hoi Fabiana,

Tof! Heb je al dingetjes gepland? Zelf ben ik nog niet zo heel ver. Ik zit eraan te denken om net voor het nieuwe jaar naar Vietnam te vliegen en dan rond 19 januari weer terug.
Stuur me een berichtje / voeg me toe op Facebook, misschien kunnen we elkaar ook helpen plannen. Je kunt me vinden onder Alex Vd Pennen.

-Alex
fabiana95
» 11 okt 2017 14:26
Hoi Alex,

Ik heb wel een plan wat ik graag wil zien en welke route ik ongeveer wil afleggen, maar ik heb verder nog niks geboekt gezien ik mijn ouders nog niet helemaal heb overgehaald haha! Ik wil graag wel begin januari gaan omdat ik hiervoor nog wat dingen gepland heb en ik heb nog iets langer de tijd, dus vandaar dat mij dat beter uitkomt. Heb jij wel al een idee wat je graag wilt zien? En wil jij gedeeltelijk of helemaal samen reizen?

Groetjes Fabiana
Alex9876
» 11 okt 2017 21:25
Hoi Fabiana,

Ah op die manier. Ik zit zelf aan de dagen gekoppeld die ik vrij heb van werk (moet verplicht verlof opnemen 29 t/m 31 dec), dus daarom wil ik voor oud en nieuw al die kant op gaan. Wel een beetje gek natuurlijk zo net voor oud en nieuw.

Ik heb vorig jaar in Thailand gebackpacked en toen heb ik eigenlijk alleen de vlucht en het eerste hotel geboekt. De rest van de reis heb ik gaandeweg bepaald en het voelde heel vrij om op die manier op reis te zijn! Dat wil ik nu eigenlijk ook weer doen. Natuurlijk wel een lijstje maken van tevoren van de dingen die ik graag zou willen zien (mijn lijstje is nog vrij leeg, ben net pas begonnen met uitzoeken -O- ). Zo denk ik eigenlijk ook over samen reizen. Als het heel goed klikt dan zoveel mogelijk samen reizen, anders minder lang :) .

Paar dingen die ik zou willen zien zijn de drijvende marktjes, de rijstvelden, scooteren door de straten en fietsen door de steegjes. En je schijnt in de woestijn te kunnen sandboarden!

Hoe zie jij de reis voor je?

Groetjes,
Alex
Gerelateerde onderwerpen
Travel Buddy - Japan juli
Motorrij buddy Noord Laos/Vietnam gezocht
Reis maatje gezocht(Thailand,Vietnam etc.)Jan/feb/maart 2018
Januari/februari 2018, in ieder geval naar Indonesië!
Een buddy voor een trip naar vietnam/indonesie
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten