En toen was de pret over.

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
Plaats reactie
Niellles
Reiziger

Bericht door Niellles » 06 jun 2012 15:47

Toen was ik weer thuis... Eerste 24 uur was het leuk om iedereen weer even te zien of te spreken, maar nu zou ik wel weer terug willen en baal ik ervan dat ik niet langer ben gebleven...

Daar doe je helaas niks aan en nu begint het geëtter weer...

Tijdens m'n reis is m'n iPod gesneuveld, ik heb even gebeld; geen enkel probleem, of ik even een kopieën van m'n tickets, een prijsopgave van de reparaties én aankoopfactuur wilde opsturen. Eerste twee zijn geen enkel probleem, maar ik heb de iPod touch 1 jaar geleden 2de hands gekocht, de bon... geen idee waar die is.

Wat mij het meeste stoort is dat ik een aardig bedrag heb betaald voor een verzekering met werelddekking en uitgebreid tot een maximaal aaneengesloten verblijf van 6 maanden.

Ik heb wel overwogen om m'n laptop -die voor vertrek kapot is gegaan- te declareren, maar dat neigt dan weer erg naar fraude.

Iemand toevallig ervaring met dit soort verhalen en zo ja (hoe) is dit opgelost?

Groet,

Niels
Ad

Bericht door Ad »

Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny » 06 jun 2012 17:36

als je weet in welke winkel de iPod gekocht is, dan kan je de bon soms opvragen in de winkel. zeker wanneer het ding met pin is betaald dan lukt dat vaak. heeft de vorige eigenaar de bon niet meer, of ken je deze persoon verder niet?

ik zou sowieso de verzekering bellen en de situatie uitleggen, ze hebben echt wel een idee van wat dingen kosten.

sterker nog: voor mijn cameraverkering heb ik niet eens bonnen nodig. zij zien aan de serienummers hoe oud iets is en wat de dagwaarde is.

ik had vorig jaar overigens vergelijkbaar iets. schade tijdens een weekendje weg in NL. ik had de aankoopbonnen, een bon van mijn overnachting, maar omdat er geen officele stempel op stond wilde ze in eerste instantie niet uitkeren. het kostte me een paar telefoontjes, maar uiteindelijk wel het bedrag gekregen.
Ad

Bericht door Ad »

Plaats reactie