Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Tips voor rustig hostel in Sydney?

Marije
Reisexpert
» 19 jul 2010 14:54
Vóór mijn reis naar Nieuw Zeeland ga ik waarschijnlijk eerst een paar dagen in Sydney doorbrengen. Ik zoek nog een rustig hostel waar ik lekker kan bijkomen van mijn jetlag en wat een goede uitvalsbasis is om de stad te bekijken. Dus geen feesthostel, het liefst niet te groot en niet te ver uit het centrum en natuurlijk ook niet te duur! :) Heeft iemand nog een goede tip?
Larissa
Reisexpert
» 20 jul 2010 09:27
Helaas geen goeie tip voor je voor een rustige hostel in Sydney. Maybe somebody else?
Maar misschien kun je ook beter even googlen op Guesthouses. Over het algemeen zijn deze rustiger en kleiner. Althans, dat is mijn ervaring :Y
Harmen de Jong
» 20 jul 2010 10:50
billabong hostel, zit niet in het centrum, maar is 10 min met de metro. aardige mensen. niet echt feesthostel.
menasil
Reisexpert
» 20 jul 2010 11:40
Ik keek even in de hosteldatabase op de website en ik zag 49 suggesties voor Sydney , op 'goed geluk' een aangeklikt en warempel...rustig én op loopafstand van stad volgens de beschrijving:
Marije
Reisexpert
» 20 jul 2010 13:30
menasil schreef:Ik keek even in de hosteldatabase op de website en ik zag 49 suggesties voor Sydney (zie: ) , op 'goed geluk' een aangeklikt en warempel...rustig én op loopafstand van stad volgens de beschrijving:
Oja, klopt, dat had ik er even bij moeten zeggen: ik heb inderdaad al de hosteldatabase bestudeerd en daar heb ik al een aantal interessante hostels in gezien, o.a. Wake Up, maar ik dacht misschien zijn er nog meer tips voor specifiek een rustig hostel :)
bert81
» 29 jul 2010 21:48
Ik kan The Wood Duck Inn aanraden. De ingang is wel moeilijk te vinden (Je moet op het bord letten tussen 2 kroegen/winkels in.) en er zitten heel veel Nederlanders. Vanaf het dakterras heb je uit zicht op Hyde Park. Is enorm rustig
Marije
Reisexpert
» 02 aug 2010 12:06
Bedankt voor alle tips! Het was nog best lastig, omdat ik daar ben van 6 tot 11 januari en ik kwam er achter dat het dan nog hartstikke druk is door oud & nieuw, dus heel veel hostels zaten gewoon al vol, waaronder die Wood Duck Inn, die wel heel leuk leek! Maar ik heb nu gekozen voor Alfred Park Budget Accomodation: budget is natuurlijk fijn en hij heeft heel veel goede recencies. Ligging is ook fijn. Nog maar 5 maanden wachten :D
Menelya
Reiziger
» 04 aug 2010 05:17
YHA Sydney Harbour, gloedjenieuw! Erg fijn hostel, rustig ook. Wel prijzig, voor 6 bed dorm betaal je AUS$ 37,50,-.
evelien1990
» 03 okt 2010 13:11
Jaaaa Alfred Park accomodation! Ik heb d'r twee maanden gewoond en wat n tijden daar beleefd! De eigenaars zijn heel aardig en de kamers heel relaxed. Zorg dat je op een kamer komt voor 4, dan heb je waar voor je geld, nl koelkast en airco en nummertje 23 is ook nog eens enorm. En de ligging vanaf het vliegveld is ook chill, met de shuttle word je daar namelijk als eerste gebracht en als laatste opgehaald, dus de kortste reistijd. Vergeet niet naar Coogee beach te gaan, de bus stopt voor de deur!
Marije
Reisexpert
» 04 okt 2010 12:18
evelien1990 schreef:Jaaaa Alfred Park accomodation! Ik heb d'r twee maanden gewoond en wat n tijden daar beleefd! De eigenaars zijn heel aardig en de kamers heel relaxed. Zorg dat je op een kamer komt voor 4, dan heb je waar voor je geld, nl koelkast en airco en nummertje 23 is ook nog eens enorm. En de ligging vanaf het vliegveld is ook chill, met de shuttle word je daar namelijk als eerste gebracht en als laatste opgehaald, dus de kortste reistijd. Vergeet niet naar Coogee beach te gaan, de bus stopt voor de deur!
Super om te horen!!! Ik heb inderdaad een 4 persoons kamer geboekt, dus dat is fijn. Dat strand ga ik zéker verkennen! Heel erg bedankt voor de tips!
Gerelateerde onderwerpen
Leuk & goedkoop hostel in Sydney voor eerste paar dagen
Tips voor autohuur (Sydney-Cairns)
Tips voor vakantie naar Sydney Australië
Kampeerplaats/hostel Sydney
Welk hostel Sydney?
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten