Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Ticket AMS - BNE

Jelmar
» 02 jun 2013 19:32
Hoi,

Eind november / begin december wil ik naar Australie om vervolgens ongeveer 6 weken later terug te gaan. Aankomst en vertrek Brisbane is voor mij het meest praktisch.

Nu vind ik tickets tussen de 1100 (Korean Air) en 1300 euro (Singapore Airlines). Retour Amsterdam.

Is dit een goede prijs? Wat is jullie advies wanneer voor deze periode te boeken? Andere opties?
Reismeis
Reisexpert
» 02 jun 2013 20:27
Je bent vrij laat, ik denk niet dat je nog onder de 1000 euro komt. Mijn advies: vraag eens een ticketadvies bij Tunafish! Zij hadden in 2011 voor ons veruit de beste deal.
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
» 02 jun 2013 23:37
Al gedacht aan de optie van vliegen op KL en dan met Air Asia naar Gold Coast. Gezien de vele aanbiedingen naar Azië moet dat onder de €850 lukken.

Probeer wel de periode van vliegen na half december - voor half januari te ontlopen. Dit scheelt enorm op je ticketkosten
Globetrot
Reisexpert
» 03 jun 2013 08:12
Ik las een paar dagen geleden ergens op een site iets over goedkope tickets naar Australie. Brisbane wordt niet genoemd, en ik heb zelf niet actief gezocht naar tickets, maar wellicht heb je iets aan de input, om te kijken of er ook voor jou veel goedkopere mogelijkheden zijn om daar te komen. Kijk even op http://ticketspy.nl/deals/down-under-vo ... r-persoon/

Heel veel plezier!
Jelmar
» 08 jun 2013 22:04
Bedankt voor de hulp. Een ticket van €1066 met Singapore Airlines gevonden (30 nov - 14 jan). Prijs en maatschappij zijn goed dus kan niet anders dan tevreden zijn.
Gerelateerde onderwerpen
Enkele vlucht AMS - MEL voor <500?
Ticket
one-way ticket
WHV en ticket
enkel ticket WHV
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast