Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Thailand,Vietnam en Bali Feb/Maa

kenn1992
» 07 sep 2017 16:40
Dag iedereen,
juist terug van een geweldige reis door Peru en heb de smaak helemaal te pakken.
graag zou ik in Februari/Maart en misschien April willen rondtrekken en wat werken in Thailand,Vietnam en Bali.
Peru heb ik alleen gedaan en heb heel toffe mensen leren kennen, maar zou dit graag met iemand samen doen.
Zou er iemand zijn die hier ook zin in heeft en graag zou mee willen voor 2 maanden of tijdelijk?

Laat maar iets weten ;)
Groetjes,
Kenny
Anneliekew
» 18 sep 2017 18:21
Hoi Kenny!

Zelf ben ik van plan om in januari naar Azië te gaan. Dus misschien kunnen we wel ergens meeten! Heb jij al een route die je wilt gaan doen ?

Groetjes,

Annelieke
Freebird
» 10 okt 2017 14:09
Hey Kenny,
Ik wil het zelfde als jou. Graag rond maart wil ik naar Thailand en graag Indonesië ook meepakken. Alleen wil dat niet alleen doen. Ik ben een spontane en gezellige meid van 21 jaar oud. Ik zie dat jij al meer reiservaring als mij hebt, voor mij zou dit de eerste keer zijn. Ik zou het leuk vinden een reactie terug te krijgen als je enige interesse zou hebben. Je mag me ook bereiken via Facebook.

Groetjes Kelly Pouwels.
Gerelateerde onderwerpen
Thailand (met Loas, Cambodja of Myanmar) feb/maa 2015
Feb t/m Mei: Thailand, Laos, Vietnam, HK, Cambodja, Thailand
jan/feb/ma 2017 Thailand, Laos, Cambodia, Vietnam
Reisgenoot, Thailand, Laos Cambodja, Vietnam feb/mrt-mei
Reis maatje gezocht(Thailand,Vietnam etc.)Jan/feb/maart 2018
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast