Thailand/Laos/Cambodja vanaf februari 2011

Dokter Bibber
» 26 aug 2010 16:44
Hoi allemaal!
Mijn naam is Judith en ik ben 25 jaar. Ik heb al eerder een aantal mooie reizen gemaakt, en omdat mijn werk het toelaat kan ik vanaf februari 2011 weer 2-2.5 maand weg ^O^ Ik ben van plan om naar Bangkok te vliegen en na een paar dagen Thailand met name Cambodja en Laos te gaan zien in ongeveer 5 weken (zijn dus wel vooral de highlights). Daarna wil ik doorvliegen naar Australië om daar nog een paar weken te relaxen, snorkelen, surfen etc. etc.
Alleen reizen is vast prima te doen, maar het lijkt me ook erg gezellig om mede-reizigers te ontmoeten en (delen) samen te reizen! Dus mocht je rond februari-april 2011 ergens in Thailand/Cambodja/Laos of Australië zitten en lijkt het je leuk samen dingen te doen: let me know! :) Leeftijd en geslacht maken me niks uit, zolang je maar net zoveel zin hebt in een mooie mix van cultuur, natuur, steden, stranden, feestjes en hangmatten!
Groetjes, Judith
Patrick83
Vakantieganger
» 28 aug 2010 15:29
Hoi Judith,

Ik ben rond feb-apr 2011 ook in Azie te vinden :) . Het zal deel uit gaan maken van mijn wereldreis waar ik in oktober mee zal starten. De planning is dat ik in december zal aankomen in Vietnam en dan vervolgens voor elk land (Vietnam/Cambodja/Laos/Thailand) 3 weken zal uittrekken. Dus dan ben ik in feb/maart te vinden in Laos/Thailand. Uiteraard super veel zin in. Verder hou ik van een afwisselende reis, dus jouw mix van cultuur, natuur, steden, stranden en feestjes spreekt me wel aan.

Groeten,
Patrick (26)
Dokter Bibber
» 01 sep 2010 11:17
Patrick, klinkt goed! :) Waar ga je beginnen? En waar ga je naar toe na Thailand? Ik zag in de andere topics al dat er meer mensen zijn die begin 2011 in ZO Azië zijn, dus misschien kunnen we globaal een lijstje opstellen wie wanneer waar is inclusief mailadressen ;)
In ieder geval veel succes met alles regelen, komt al lekker dichtbij voor jou!

Gerelateerde onderwerpen

In totaal zijn er 2 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten