Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Thailand combineren met..

ClairevH
Vakantieganger
» 31 jan 2018 17:37
Ik ga november/december 4 weken die kant op (ik ga nu uit van landing op bangkok)

Ik ben in 2016 al in Thailand geweest dus heb al eea gezien.
We hebben toen sukhothai , pai en Chiang rai overgeslagen. Dus dat dacht ik nu te gaan doen , dan heb ik ook nog tijd zat om wat anders te gaan doen..

Welk land is makkelijk te bereizen en makkelijk aan te reizen vanaf bangkok ?

Zelf dacht ik aan laos.

Bangkok, sukhothai, Chiang mai , pai, chiang rai en dan laos OF direct vanuit bangkok naar Luang Prabang reizen.

4 weken laos lijkt me alleen lang.. ik kom niet zo vaak routes tegen van 4 weken.. Iemand toevallig mooie route ?
ketting
Reisexpert
» 02 feb 2018 23:33
De vluchten vanaf Bangkok naar Chiang Mai, Laos of Cambodja zijn doorgaans niet zo duur dus er zijn genoeg mogelijkheden. En lijkt je Myanmar niet wat? Is ook over land vrij goed te bereiken.
Jenny
Reisexpert
» 03 feb 2018 10:42
Vier weken Laos lang?!? Ik ben vier weken in Laos geweest, en heb echt dingen over moeten slaan.

In het noorden zijn prachtige bergen en kun je mooie trekkings doen. In het zuiden zijn eilanden (geen zee :)) en watervallen.
ClairevH
Vakantieganger
» 08 feb 2018 19:52
ketting schreef:
02 feb 2018 23:33
De vluchten vanaf Bangkok naar Chiang Mai, Laos of Cambodja zijn doorgaans niet zo duur dus er zijn genoeg mogelijkheden. En lijkt je Myanmar niet wat? Is ook over land vrij goed te bereiken.

Myanmar lijkt me ook wel enorm mooi maar is het nu niet lastig ivm die onrust daar ?
ClairevH
Vakantieganger
» 08 feb 2018 19:53
Jenny schreef:
03 feb 2018 10:42
Vier weken Laos lang?!? Ik ben vier weken in Laos geweest, en heb echt dingen over moeten slaan.

In het noorden zijn prachtige bergen en kun je mooie trekkings doen. In het zuiden zijn eilanden (geen zee :)) en watervallen.
Je kan er vast wel maanden blijven ;-) maar ik zoek niet perse van de gebaande paden.
ketting
Reisexpert
» 08 feb 2018 22:51
ClairevH schreef:
08 feb 2018 19:52

Myanmar lijkt me ook wel enorm mooi maar is het nu niet lastig ivm die onrust daar ?
Dat is eigenlijk vooral in de gebieden waar de meeste toeristen niet komen. Yangon, Mandalay, Bagan en Inle lake zijn veilig.
ClairevH
Vakantieganger
» 09 feb 2018 12:03
te veel keus, te weinig tijd ;-)

Meest makkelijk is natuurlijk vanaf bkk door te vliegen naar volgende land, maar ik wil ook wel graag deel thailand pakken wat ik vorige keer niet heb kunnen doen.

Dus Sukhothai en Pai wil ik iig op de route doen. Chiang Rai niet persé. Dan vanaf daar naar Laos denk ik. Ik wil niet met de boot, dus zsm naar Luang Prabang, vieng vang, Vientiane kort pakse, boloaven vlakte (die plain of jars hoeft voor mij niet zo), 4000 Island en dan terug thailand in en afsluiten op een lekker tropisch eiland.

Ik heb een volle maand de tijd
Gerelateerde onderwerpen
thailand met kids
Uitreisbewijs Thailand (met Finnair)
Met Mams door Thailand
Sterke drank met uitgaan in Thailand
Met grote kids naar Thailand.
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten