Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Tax File Number

Olga6
» 08 feb 2012 09:52
Hallo mensen,

Ik heb gehoord dat je het TFN in Nederland al kan aanvragen? Maar als ik het online aanvraag staat er op een gegeven moment dat dit alleen in Australie kan?

Dus ik snap het even niet meer kan iemand mij helpen?

Groetjes, Olga
Erik
Site Admin
» 08 feb 2012 10:12
Volgens mij kun je het op deze pagina aanvragen
https://iar.ato.gov.au/iarweb/default.a ... &outcome=1
Olga6
» 08 feb 2012 18:14
via die site heb ik het geprobeerd, maar nadat ik gegevens heb ingevuld staat er dat het alleen kan als ik in Australie ben..
Nienke Krook
Reisexpert
» 09 feb 2012 00:46
Je kunt hem online aanvragen, maar je moet wel een Australisch adres opgeven. Dat kan het adres van je hostel zijn, maar als je daar pas over een tijdje heen gaat zou ik ze wel even mailen of ze je envelop vasthouden (duurt iets van 21 dagen voordat je het TFN krijgt).

Wij hebben hem gewoon in Australië aangevraagd, wel zo makkelijk. En als je helemaal naar Australië vliegt omdat je er meteen wilt gaan werken, zou ik ervoor kiezen om thuis nog even langer door te werken en dan de eerste tijd in Australië lekker te kunnen sight-seeen. Ik kom zoveel mensen in mijn hostel tegen die gelijk bij aankomst gingen werken en nu na een jaar alleen nog maar de wijk Kings Cross in Sydney gezien hebben, zo ongelooflijk zonde!!!
Olga6
» 09 feb 2012 10:17
Het lukt me nog steeds niet, ik heb mn adres nog niet eens ingevuld en er word al gezegt dat het alleen in Australie kan. Beetje raar, dan moet ik m maar in oz aanvragen.
Gerelateerde onderwerpen
tax file number
tax file number australie ( hulp gevraagd )
is er een snellere manier om een tax file number aan te vragen voor Australië?
medi care & fax file number
Tax file nren bankrek. in AUS aanvragen.?
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast