Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Tasmania ervaringen

harmpie
Reiziger
» 22 mar 2010 19:54
Tijdens mijn wereldreis ga ik natuurlijk ook richting australie. Ik heb een kleine 3 maanden hier voor ingepland. Graag wil ik wat anders dat de meest reguliere routes (bijvoorbeeld Melbourne- Cairns).
Wie heeft er ervaring met Tasmania. Wat is er mooi om te zien en te doen? Kan natuurlijk al veel vinden op internet maar dat zijn vaak toeristenplaatjes en geen ervaringen.

Wie kan mij uitgebreider informeren?
Moira
Reisexpert
» 23 mar 2010 23:14
Hallo,

Ik en mijn man hebben 2 weken met een camper rondgetourd door Tasmanie. Ik kan maar 1 ding zeggen het is prachtig kwa natuur je kunt er heerlijk wandelen en bergen beklimmen. Verder kun je naar de oude gevangenis die er nog voor een deel is. Hobart is een leuke stad om te bekijken.
Hier een bericht van Tasmanie en foto's http://moira-en-joost.blogspot.com/2009 ... chive.html
Wij vond het beide erg mooi maar wel erg koud.
Nienke Krook
Reisexpert
» 18 apr 2010 11:44
Hallo!

Ik ben ook naar Tasmanië geweest, samen met mijn broer. We hebben een tour met Adventure Tours gemaakt rondom het eiland. Geweldig! Zeker niet overslaan: Cradle Mountain en Port Arthur!
Voor mijn ervaringen (vooral foto's) kun je hier kijken, maar je mag altijd mailen als je nog iets wil weten:
http://zusenbroer.blogspot.com/2008/08/t-s-m-n-i-e.html

Groetjes van Nienke
IrisH
Reiziger
» 19 apr 2010 21:53
Zeker heen gaan! De natuur is echt hartstikke mooi en je kunt er inderdaad mooie wandelingen maken. Wij hadden ongeveer 2 weken en hebben daarin een vrij standaard rondje gemaakt met een camper. Ik heb toen het idee gekregen dat je wel echt je eigen vervoer moet hebben, juist omdat er verder niet overdreven veel toeristen komen.
Ik weet niet wanneer je ongeveer zou gaan, maar wat Moira zegt hebben wij ook gemerkt: het weer is daar toch net iets veranderlijker en kouder dan in de rest van Australie!
Gerelateerde onderwerpen
WWOOF in Tasmania?
vlucht ervaringen (overstappen)
Ervaringen met visafirst.com
Ervaringen van thuisblijvers
Ervaringen/voorkeur reisorganisatie?
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten