Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Super gezellig reisgenootje gezocht!

Linde1997
» 27 okt 2017 22:23
hallo allemaal,
mijn naam is linde, ik ben 20 jaar oud en ik ben opzoek naar een leuk, spontaan en gezellig reismaatje.
ik ga zelf 10 maanden weg naar verschillende landen.
mijn plan is om tussen midden februari/ midden maart weg te gaan naar Sri Lanka, Thailand,Vietnam, Indonesië ( Java en Bali), Australië, Nieuw Zeeland en als laatste Fiji. ik ben vooral op zoek naar iemand die de eerst paar landen met mijn mee reist dus ook al wil je maar 2 maanden mee dan is het ook al goed.
ik houd van dingen ondernemen en dingen zien, maar een dagje uitrusten op het strand vind ik ook heerlijk.
dus als je hier interesse in hebt dan hoor ik het graag van je!
groetjes linde
Kirsten95
» 19 nov 2017 10:08
Hoi Linde,

Mijn naam is Kirsten en ik ben 22 jaar oud. Begin maart hoop ik mijn diploma hbo-v te behalen. Omdat ik nog niet meteen aan het werk wil en nog wat van de wereld wil zien, lijkt het mij leuk om er ongeveer 2 maanden op uit te trekken. Omdat het mijn eerste backpack reis wordt zou ik het ook graag met iemand samen willen doen. Nou spreken de landen die jij benoemd mij heel erg aan. Daarbij ben ik ook iemand die graag wat onderneemt en veel wilt zien maar een dagje op het strand ook prima vindt.
Als je het leuk vindt om dit samen te ondernemen dan hoor ik het wel.

Groetjes,
Kirsten
Waichu
» 06 dec 2017 01:58
Hallo Linde en Kirsten,
Mij spreekt jullie beide plannen ook erg aan! Ik ben een meisje van 21 jaar en studeer geneeskunde in Rotterdam.
Alleen ik wil graag eind maart/begin april reizen naar Thailand voor ongeveer 3 weken en daarna misschien nog naar Laos en Cambodja.
Passen mijn plannen bij die van jullie of een van jullie? Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Waichu
angelaboth
» 09 dec 2017 12:20
hoi Linde,

Ik ga begin maart backpacken door Sri Lanka voor 22 dagen. Ik zoek nog een reismaatje(s).
Ik weet je specifieke plannen natuurlijk nog niet, dus ik ben er erg benieuwd naar.
Misschien kunnen we een begin samen maken? Aangezien het voor mij de eerste keer alleen is.

Groetjes Angela
destiny
» 10 jan 2018 18:48
hey hey iedereen,

Het plan is voor mij om de maand April naar Bali te gaan. Zou dit samenlopen met (een van) jullie?
Het is de eerste keer backpacken en eerste keer Azie voor mij en hoe leuk is het als je mensen kunt ontmoeten daar!
Ik hoor het graag :)
Gerelateerde onderwerpen
Gezellig reisgenootje gezocht
Gezellig reisgenootje gezocht juni en juli!
Thailand Juli 2016 super leuk gezelschap gezocht!
Gezellig reismaatje gezocht
Gezellig reismaatje gezocht Thailand juli '18
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast