Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

studentenvisum... datum??

Liza!
Wereldreiziger
» 09 apr 2011 13:20
Hee,
Het is gelukt... ik ben ingeloot voor een universiteit in Australie en m'n studentenvisum is goedgekeurd!!! Nu had ik 'm aangevraagd voor 7 juli tot en met 4januari, maar er staat nu alleen dat deze geldig is tot en met 31 januari 2012.... De ingangsdatum is nergens te bekennen... (ook niet online bij het controleren van de status). Houdt dit in dat dit visum nu al is ingegaan of kan ik toch ergens de ingangsdatum ontdekken? Heb deze namelijk nodig voor het boeken van m'n ticket...
Alvast bedankt!
Groetjes Liza
Erik
Site Admin
» 10 apr 2011 17:38
Gefeliciteerd!! Is het niet zo dat de datum dat het visum in gaat overeenkomt met de datum waarop je het land binnenkomt? Dat is volgens mij wel zo bij de andere visa.
Liza!
Wereldreiziger
» 14 apr 2011 11:07
Mmmm en hoe kom ik er achter hoe lang ik Australie in mag:P ?

Groetjes!
funnyflower
Reiziger
» 15 apr 2011 12:14
hey, volgens mij heb ik voor dat vliegticket gewoon neergezet dat mn visa inging op de datum dat ik vertrok uit NL.
en heb er nooit problemen mee gehad. Ik denk dus dat Erik gelijk heeft, visa gaat in zodra je een voet op de Aussie bodem zet.
cheers!
Erik
Site Admin
» 15 apr 2011 13:47
Je kunt ook nog even kijken bij de visa informatie op deze site en eventueel bij de visa site van de overheid van Australië. (staat ook in dat artikel vermeld)
Paola
» 07 dec 2011 16:30
Hey.

Ik ga in februari naar Sydney om daar te studeren. Hoe heb jij je studentenvisum aangevraagd?? Ik moet dat nu gaan doen!

Hoe is het om te studeren in Sydney??

Groetjes Paola
Kars
Wereldreiziger
» 08 dec 2011 07:15
http://www.immi.gov.au/e_visa/students.htm daar kan je het studentenvisum aanvragen ;)
Gerelateerde onderwerpen
Studentenvisum
Studentenvisum voor Australië
WH-visium aanvragen zonder ticket en aankomst datum
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast